Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management

JÄGER Clemens és JÄGER Tina és HOFMANN Daniela és Bensch Tino (2011) Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (3-4). pp. 48-69. ISSN 0865-7823

[img]
Előnézet
Szöveg
GT_2011_3_4_03_Jager_et_al_u.pdf

Download (3310Kb) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): http://gt.nyme.hu/gt_2011_3-4_03_jager_et_al.html

Tudományterület / tudományág

társadalomtudományok > gazdálkodás- és szervezéstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Mű tipusa: Cikk
További információ: FELTÖLTŐ: Tompáné Székely Zsófia - tzsofi@emk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen
SWORD Depositor: Sword Teszt
Felhasználó: Tompa Zsófia
A mű MTMT azonosítója: MTMT:3092427
Dátum: 2016. Aug. 26. 18:18
Utolsó módosítás: 2016. Aug. 26. 18:18
URI: http://publicatio.nyme.hu/id/eprint/1028

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet