Development of an Integrated Connectedness Model to Evaluate the Effectiveness of Teaching and Learning

Al-Hamad S és Kollár László E és Asim T és Mishra T (2016) Development of an Integrated Connectedness Model to Evaluate the Effectiveness of Teaching and Learning. In: Social Media: The Good, the Bad, and the Ugly. Axel Springer, Zürich, pp. 707-716. ISBN 978-3-319-45233-3

[img] Szöveg
image.pdf - NEM RÉSZLETEZETT
Restricted to Csak az archivum karbantartója

Download (2320Kb) | Másolat kérése

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Mű tipusa: Könyv része
További információ: FELTÖLTŐ: Kovács Katalin - katus@sek.nyme.hu
SWORD Depositor: Sword Teszt
Felhasználó: Tompa Zsófia
A mű MTMT azonosítója: MTMT:3112365
Dátum: 2016. Szep. 21. 15:10
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 21. 15:10
URI: http://publicatio.nyme.hu/id/eprint/1054

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet