Teacher Professional Learning Community (TPLCs) on Social Studies Toward 21 st Century Learning: A Case Study of Primary Schools in Sukhothai Province, Thailand

Boonying, Varinthorn és Chatruprachewin, Chalong (2017) Teacher Professional Learning Community (TPLCs) on Social Studies Toward 21 st Century Learning: A Case Study of Primary Schools in Sukhothai Province, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 9-20. ISSN 1589-519X

[thumbnail of 01_Boonying_Chatruprachevin_article_2017_03_u.pdf]
Előnézet
Szöveg
01_Boonying_Chatruprachevin_article_2017_03_u.pdf

Download (571kB) | Előnézet
Hivatalos webcím (URL): http://www.trainingandpractice.hu/?q=hu/kepzes_es_...

Tudományterület / tudományág

bölcsészettudományok > neveléstudományok

Kar

Nem releváns

Intézmény

Nyugat-Magyarországi Egyetem

Mű tipusa: Cikk
További információ: FELTÖLTŐ: Horváth Csaba - horvath.csaba@bpk.nyme.hu #hozzárendelt szerző ismeretlen
SWORD Depositor: Teszt Sword
Felhasználó: Zsófia Tompa
A mű MTMT azonosítója: MTMT:3312229
Dátum: 26 Feb 2018 10:32
Utolsó módosítás: 26 Feb 2018 10:32
URI: http://publicatio.uni-sopron.hu/id/eprint/1456

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben