Tudományterület szerző szerint "Bartelt, Cedric"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 4.

Bartelt, Cedric és Röser, Alexander Maximilian (2024) AI in Finance: Innovative Approaches for Sustainable Business Models. E-CONOM, 13 (2). pp. 98-118. ISSN 2063-644X

Bartelt, Cedric és Röser, Alexander Maximilian (2024) Artificial intelligence as a catalyst for sustainable business innovation: Perspectives from finance and marketing. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 35 (2). pp. 37-65. ISSN 0865-7823

Röser, Alexander Maximilian és Bartelt, Cedric (2024) A Generative AI and Neural Network Approach to Sustainable Digital Transformation: A Focus on Medical and Marketing Sectors. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 483-497. ISBN 9789633344996

Bartelt, Cedric (2023) Generative Artificial Intelligence in Marketing: A Theoretical Perspective on Modern Marketing Processe. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 16 (34) (4). pp. 123-126. ISSN 0865-7823

A lista elkészítésének dátuma Tue Apr 29 18:25:25 2025 UTC.