![]() | Vissza |
Vida, Gergő és Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes és Mrázik, Julianna és Faragó, Beatrix és Zank, Ildikó (2025) Changing Views of Preschool Teacher Students on the Boundaries of Practical Training: Possibilities for Adapting the TSES Questionnaire. Journal of Cultural Analysis and Social Change, 10 (3). pp. 51-60. ISSN 2589-1316
Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes (2023) ATTITŰDVIZSGÁLAT AZ ÓVODAPEDAGÓGUSOK KÖRÉBEN AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVARRAL ÉLŐ GYEREKEK INTEGRÁLT ÓVODAI NEVELÉSÉRŐL. In: A SEGÍTŐ PEDAGÓGIA ASPEKTUSAI II. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 46-58. ISBN 9789633344873; 9789633344866
Ambrus Attiláné Kéri, Katalin és Patyi, Gábor és Hartl, Éva és Németh, Dóra Katalin és Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes (2023) Nemzetközi Kora Gyermekkori Konferencia, 2023. április 19. : Program és Absztraktok. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633344804
Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes (2023) A család a nevelésszociológia szemszögéből, a fogyatékosság és az integráció kontextusában. In: Neveléstudományi kaleidoszkóp. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 141-149. ISBN 9789633345047; 9789633345009