Tudományterület szerző szerint "Horváth, Kornélia Zsanett"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 3.

Horváth, Kornélia Zsanett (2025) Gyógyfürdővárosok online identitása. In: Tanulmánykötet 2025 : Válogatás a Széchenyi István Doktori Iskola hallgatóinak munkáiból. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 231-246. ISBN 9789633345559

Horváth, Kornélia Zsanett (2024) Bükfürdő imázsának élménymarketing alapú vizsgálata. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 563-571. ISBN 9789633344996

Horváth, Kornélia Zsanett (2023) Mit ígér Bükfürdő? A városmárka-kommunikáció lehetséges eszközei és csoportosításuk a POE-modell alapján. In: TÁRSADALOM – GAZDASÁG – TERMÉSZET: SZINERGIÁK A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSBEN (Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából). Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 417-432. ISBN 9789633344507

A lista elkészítésének dátuma Sun Jul 6 21:15:56 2025 UTC.