Tudományterület szerző szerint "Reményi, Andrea"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 4.

Reményi, Andrea (2024) Metamarketing: fenntartható innovációk a valós és virtuális lehetőségek imperatív szimbiózisa mentén. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 237-260. ISBN 9789633344996

Reményi, Andrea és Zalavári, József (2024) A designesztétika gazdasági megközelítésének lehetőségei. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 76-97. ISBN 9789633344996

Reményi, Andrea (2023) Fenntarthatóság és design kapcsolata a hazai bútorgyártásban. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 15 (33) (4). pp. 21-46. ISSN 0865-7823

Reményi, Andrea (2023) A design hét megjelenési szintjei. In: Az alkalmazott művészet létmódjai és a kreatív ipar kihívásai napjainkban : Faipari Mérnöki és Kreatívipari Kar tudományos kiadványa. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 152-160. ISBN 9789633344538

A lista elkészítésének dátuma Thu May 2 10:50:55 2024 UTC.