Művek tudományterület szerint "társadalomtudományok > média- és kommunikációs tudományok"

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Válasszon: B | H | M | R | V | W
Találatok száma ezen a szinten: 6.

B

Buday-Santha Andrea (2011) Jog, Világ, Stádium. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (Különszám). pp. 215-241. ISSN 0865-7823

H

Hegedűs Mihály és Pál Tibor (2016) Az online oktatás és a kommunikáció fejlesztése a kamarában. SZÁMVITEL ADÓ KÖNYVVIZSGÁLAT: SZAKMA, 2016 (2). pp. 79-80. ISSN 1419-6956

M

Márton Lidia (2001) A közszolgálati műsorszolgáltatás finanszírozása az EU versenyszabályainak tükrében. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2001 (1-4). pp. 151-183. ISSN 0865-7823

R

Reicher Regina Zsuzsánna és Rácz Georgina (2012) LOHAS témák megjelenése az offline és online magazinokban; The Appearance of the LOHAS Themes in the Offline and Online Magazines. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2012 (3-4). pp. 36-51. ISSN 0865-7823

V

Velics Gabriella és Doliwa Urszula (2015) Voice of the Church. Media and Communication, 3 (4). pp. 76-90. ISSN 2183-2439

W

Wassenberg Nicole és Lehmann Christian (2015) Social Media Strategien im Web 2.0; Social Media Strategies for Web 2.0. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2015 (4). pp. 66-79. ISSN 0865-7823

A lista elkészítésének dátuma 2017. november 20. 13:54:59 CET.