Művek tudományterület szerint "bölcsészettudományok > neveléstudományok"

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Válasszon: A | B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | V | Z
Találatok száma ezen a szinten: 87.

A

Al-Hamad S és Kollár László E és Asim T és Mishra T (2016) Development of an Integrated Connectedness Model to Evaluate the Effectiveness of Teaching and Learning. In: Social Media: The Good, the Bad, and the Ugly. Axel Springer, Zürich, pp. 707-716. ISBN 978-3-319-45233-3

Asztalos Bence (2017) Audience Education, Concert Pedagogy – Hans Krása’s Children’s Opera: Brundibár. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 85-91. ISSN 1589-519X

B

Baka József és Belovári Anita (2017) Tapasztalatok és lehetőségek: alkalmazhatóak-e a népfőiskolák történeti tapasztalatai a mai népfőiskolai működésben? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 7-24. ISSN 1589-519X

Baloghné Bakk Adrienn és Ponty Erika (2017) Óvodáskori szájápolás - egy mikro kutatás tükrében. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 58 (1). pp. 15-20. ISSN 1786-2434

Bencéné Fekete Andrea (2017) Langerné Buchwald Judit: Alternatív pedagógiai tanulmányok. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 325-327. ISSN 1589-519X

Benyák Anikó és Mazúrné Kiss Mariann (2017) Az iskolai teljesítményt megalapozó/befolyásoló készségek és képességek alakulása az óvodáskor végén, iskoláskor kezdetén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 7-16. ISSN 1589-519X

Bodnár Gabriella és Berezvai Szabolcs és Verasztó Zsolt és Szilágyi Brigitta (2016) Hatékony új módszerek alkalmazása a BME reguláris matematika oktatásában. OPUS ET EDUCATIO : MUNKA ÉS NEVELÉS, 3. (3.). pp. 241-263. ISSN 2064-9908

Boonying Varinthorn és Chatruprachewin Chalong (2017) Teacher Professional Learning Community (TPLCs) on Social Studies Toward 21 st Century Learning: A Case Study of Primary Schools in Sukhothai Province, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 9-20. ISSN 1589-519X

C

Csimáné Pozsegovics Beáta és Sáriné Csajka Edina (2017) Élménypedagógia a minőségi időskorért. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 69-82. ISSN 1589-519X

Czékmán Balázs és Fehér Péter (2017) A számítógéppel támogatott tanítás és tanulás története a közoktatásban Magyarországon (1983–2016). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 45-66. ISSN 1589-519X

D

Dani Magdolna és Baráth Kornél (2015) A Növényszervezettan tárgy tanítása kooperatív módszerek felhasználásával biológia tanár szakos hallgatók számára. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 275-292. ISBN 978-963-359-054-6

Deichlerné Könyves Ildikó és Bencéné Fekete Andrea (2017) A pedagógusok képzési motivációi és igényei. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 101-122. ISSN 1589-519X

Deákné Kecskés Mónika (2017) Ádám's Oeuvre in the Light of Our Days' Pedagogical Practice. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 93-98. ISSN 1589-519X

Dombi Józsefné Kemény Erzsébet (2017) Zenetörténeti ritkaságok a pedagógiai gyakorlatban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 83-92. ISSN 1589-519X

F

Farkas András (2014) A tanítóképzés és az IKT. In: A tanítóképzés múltja, jelene III. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 24-32. ISBN 978-963-334-178-0

Farkas András és Koós Ildikó (2015) Projektfolyamatok a tanítóképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 225-240. ISBN 978-963-359-054-6

Fekete Imre (2017) Learner Responsibility and Homework Quality in Secondary EFL Blending. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 221-242. ISSN 1589-519X

Frang Gizella (2014) Nyelvértés és nyelvhasználat – Kérdések és válaszok az óvodapedagógus-hallgatók nyelvhasználata alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 35-49. ISSN 1589-519X

Frank Tamás (2017) A munkahelyi diszkrimináció reprezentációja budapesti középiskolások körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 17-24. ISSN 1589-519X

Fábián Attila (2004) Learning Competences of Teachers in Higher Education in Hungary. In: International Conference on Networked e-learning for European Universities, 2003.11.23-2003.11.25, Granada.

Fürjné Nyeste Edit (2017) A 21. századi nevelés a tanulók nézeteinek tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 25-36. ISSN 1589-519X

Fűzfa Balázs (2015) Élményközpontú irodalomtanítás a harmadik évezredben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 89-113. ISBN 978-963-359-054-6

G

Gelencsérné Bakó Márta (2017) A szociális kompetencia fejlesztésének lehetőségei drámapedagógiai módszerekkel a (gyógy)pedagógiai munkában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 93-104. ISSN 1589-519X

Gyurácz József (2015) Ökológiai és madárvédelmi módszerek alkalmazása a környezetpedagógiában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 159-182. ISBN 978-963-359-054-6

Gáspárdy Tibor (2014) Ember és kép. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 85-93. ISSN 1589-519X

Gönye Zsuzsanna (2015) Szögfüggvények bevezetése a középiskolában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 139-158. ISBN 978-963-359-054-6

H

Hajdicsné Varga Katalin (2017) Egy kutatótanári program a pedagógus életpályamodellben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 67-84. ISSN 1589-519X

Halászné Szakács Éva (2017) Az iskolán kívüli oktatás és nevelés színterei és módszerei Múzeum-, zoo-, botanikus kerti és erdőpedagógia = Methods and Places of Out-Of-School Education. Education in Museums, Zoological Gardens, Botanical Gardens and Forests. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 95-119. ISBN 978-963-359-073-7

Hartl Éva (2015) Erdővel, erdőgazdálkodással kapcsolatos ismeretek az óvodapedagógus-képzésben = Forest and Forest Management Topics in the Hungarian Kindergarten Teacher Training. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2015. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 133-137. ISBN 978-963-334-242-8

Hartl Éva és Babai Zsófia és Kovácsné Vinkovics Éva (2014) Módszertani kézikönyv az óvodai magyar-német kétnyelvű neveléshez. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron.

Hartl Éva és Babai Zsófia és Kovácsné Vinkovics Éva (2014) Nyelvi helyzettanulmány a MULTILING projekt Ágfalvi Óvodához kapcsolódó célcsoportjai körében. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron.

Holecz Anita (2015) A pedagógusok pszichés fejlődését segítő képzési feladatok és lehetőségek a tanárképzés és továbbképzés rendszerében. In: Tanulmányok a pedagógusképzés 21. századi fejlesztéséhez. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 145-164. ISBN 978-963-359-049-2

Horváth Csaba Sándor és Lőrincz Ildikó és Varga Balázs (2014) Encountering painful pasts - a Hungarian case study. In: Encountering painful pasts - Rencontrer les passés douloureux. Research Centre for Social Studies : Education Research Reports (14). University of Helsinki, Helsinki, pp. 42-55. ISBN 978-952-10-9648-8

Horváth Katalin (2016) Genetikai ismeretek tanításának gyakorlati lehetőségei a Viszáki Tündérkertben. FÓKUSZ - VAJDASÁGI ISMERETTERJESZTŐ ÉS TUDOMÁNYNÉPSZERŰSÍTŐ ELEKTRONIKUS FOLYÓIRAT, 2016 (146). pp. 1-10.

Horváthné Kállay Zsófia (2017) A konduktív nevelés a mozgássérültek pedagógiai rehabilitációjának szolgálatában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 105-114. ISSN 1589-519X

J

Jantnerné Oláh Ilona (2017) Erdőpedagógiai és természetpedagógiai módszerek alkalmazása óvoda udvarán kialakított környezeti nevelési tanösvényen = Applying Forest and Nature Pedagogy Methods on Nature Educational Trail in the Courtyard of a Kindergarten. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 121-132. ISBN 978-963-359-073-7

K

Kanjanasiri Chanettree (2017) The Development of English Reading Exercises in Thematic English (E20202) for Grade 9 Students of Princess Chulabhorn’s College Phitsanulok, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 21-34. ISSN 1589-519X

Kanjanasiri Wiraekha (2017) The Knowledge Transfer on Morphology and the Usefulness of Red Guava Tree “Pharankrang” to Samokae Community, Maung District, Phitsanulok Province. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 35-42. ISSN 1589-519X

Karap Zsuzsanna (2017) The Possible Benefits of Using Comic Books in Foreign Language Education: A Classroom Study. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 243-260. ISSN 1589-519X

Kispálné Horváth Mária (2015) A felnőttképzés hatékony módszertana a tanulói elvárások tükrében. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 39-50. ISBN 978-963-359-054-6

Kispálné Horváth Mária és Mátrai Zsuzsa (2016) Adult Learning and Comfort Feeling. ANDRAGOSKE STUDIJE : CASOPIS ZA PROUCAVANJE OBRAZOVANJA I UCENJA ODRASLIH, 2016 (1). pp. 90-108. ISSN 0354-5415

Kiss Zoltán és Szabó Eszter (2017) A testi nevelés múltja és jelene a tanítóképzésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 63-68. ISSN 1589-519X

Kissné Zsámboki Réka (2016) Evolvement of the Freinet-pedagogy in the Hungarian kindergarten in the period 1985-1996 – with special regard to the activity of the Freinet-research group in Sopron. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 61-77. ISBN 978-963-334-286-2

Kissné Zsámboki Réka (2017) Experience Worlds of Becoming a Freinet-pedagogue in Hungarian Kindergartens at the Beginning of the 1990ies. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 117-130. ISSN 1589-519X

Kissné Zsámboki Réka (2014) A relatív előny vizsgálata egy Freinet-szellemű óvodapedagógiai innováció kibontakozásában és adaptációjában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 43-56. ISSN 1589-519X

Kitzinger Arianna (2016) Language Educational Observations in a Multicultural Kindergarten. GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 4 (1). pp. 39-54.

Kitzinger Arianna (2014) Multilingvális és multikulturális kihívások egy magyar óvodában. In: A korai idegen nyelvi fejlesztés elmélete és gyakorlata. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 164-178. ISBN 978-963-284-580-7

Kodácsi Boglárka (2017) Olvasmányellenőrzés napjainkban – Az IKON-módszer. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 261-274. ISSN 1589-519X

Kopházi-Molnár Erzsébet és Tarai Zoltán (2017) Piroska MEGA farkas esete nagyival. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 135-158. ISSN 1589-519X

Kovács Judit és Trentinné Benkő Éva (2017) Training and Practice. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 99-106. ISSN 1589-519X

Kovács Veronika (2017) Gráfok modern bevezetése a középiskolában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 275-294. ISSN 1589-519X

Kovátsné Németh Mária (2017) „A természetszeretetre nevelés nemzeti érdek” = Education Targeting Nature is a National Interest. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 49-58. ISBN 978-963-359-073-7

Koós Ildikó (2017) A nyelvjárási regiszter használatával összefüggésbe hozható helyesírási hibák elemzése nyugat-dunántúli általános iskolások írásmunkái alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 115-124. ISSN 1589-519X

Krzyk Adam Z (2017) The Approach to English Language Teaching in the Polish Education System. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 43-54. ISSN 1589-519X

L

Langerné Buchwald Judit (2017) Pendelwanderung zwecks Sprachenlernens an der österreich-ungarischen Grenze oder die neue Art und Weise auf dem Weg zur Zweisprachigkeit in der westungarischen Grenzregion. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 107-116. ISSN 1589-519X

Ledniczki Kinga Melinda (2017) Tanulási szokásvizsgálat egy városi általános iskolában. Tanulás tanítása alsó tagozaton szülők bevonásával. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 295-312. ISSN 1589-519X

Lenner Tibor és Balogh András (2015) A regionális földrajz egyetemi oktatásával kapcsolatos dilemmák a pedagógusképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 293-303. ISBN 978-963-359-054-6

Lőrincz Ildikó (2003) L’évaluation d’une expérimentation d’éveil aux langues en Hongrie. In: V. Dunaújvárosi Nemzetközi Nyelvvizsgáztatási és Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia. Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia Füzetei . Dunaújvárosi Főiskola, Dunaújváros, pp. 55-62. ISBN 963-00-4800-0

M

Misechko Olga (2017) Teaching Foreign Languages to Young Learners in Ukraine: Pages of History. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 55-74. ISSN 1589-519X

Molnár Katalin (2015) Környezeti nevelés – környezettudatos magatartásformálás = Environmental Education – Developing Environmentally Responsible Behaviour. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2015. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 125-131. ISBN 978-963-334-242-8

Molnár Katalin és Hartl Éva (2017) Természetkapcsolat a norvég környezeti nevelésben = Relationship to Nature in the Norwegian Environmental Education. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 77-88. ISBN 978-963-359-073-7

Márques Ibañez Ana (2017) Kamishibai: An intangible cultural heritage of Japanese culture and its application in Infant Education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 25-44. ISSN 1589-519X

N

Nagy Zsuzsa és Müller Anetta és Bácsné Bába Éva és Bíró Melinda és Pusztai Gabriella (2017) A differenciálás mérése a testnevelésben az atlétika tanítási egység alatt. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 147-162. ISSN 1589-519X

Nemes József (2015) Technika, életvitel és gyakorlat szakos hallgatók tanárképzésében irodalmi művek és művészi ábrázolások alkalmazásának lehetősége. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 321-339. ISBN 978-963-359-054-6

Németh László és Béres Csilla (2015) Korszerű mérési módszerek a környezettan oktatásában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 305-320. ISBN 978-963-359-054-6

Némethné Tóth Ágnes (2015) A pedagógia adósságai a harmadik évezred elején. In: Tanulmányok a pedagógusképzés 21. századi fejlesztéséhez. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 47-60. ISBN 978-963-359-049-2

Némethné Tóth Ágnes és Simon Katalin (2017) Inkluzív teória integratív gyakorlatban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 135-146. ISSN 1589-519X

P

Poór Zoltán Ferenc (2017) Egy interdiszciplinaritásra törekvő, alkalmazott pedagógiai kutatásokkal és fejlesztésekkel foglalkozó hallgatói és oktatói közösség győri seregszemléjének értékelése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 217-220. ISSN 1589-519X

R

Riga Vassiliki (2017) Physical Education in Greek Early Years’ Curriculum: Current Approaches and Prospects. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 75-84. ISSN 1589-519X

Révész József (2017) Märchen und Musik. Ein mögliches Modell für Kindergartenkonzertpädagogik. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 139-148. ISSN 1589-519X

S

Scheidné Nagy Tóth Erika és Hegedűs Mária (2015) Informatikai eszközök és tanulási módszerek alkalmazása középiskolások és felnőtt tanulók körében. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 51-74. ISBN 978-963-359-054-6

Simon István Ágoston és Simonné Kajtár Gabriella (2018) A gyógytestnevelés jelentősége a szekunder rehabilitáció és egészségfejlesztés folyamatában – A megújulás szükségessége és irányai (Significance, reorientation, need for renewal of adapted physical education in the secondary rehabilitation and health development process). EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 59 (1). pp. 37-44. ISSN 1786-2434

Skribanek Anna és Schmidthoffer Ildikó (2015) Biológia szakos pedagógusjelöltek gyakorlati oktatása kísérleti projekt alkalmazásával. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 261-274. ISBN 978-963-359-054-6

Szákovicsné Bérczy Dóra Judit és Lakotár Katalin (2015) A TEREPI OKTATÁS FONTOSSÁGA ÉS ALKALMAZÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI A FENNTARTHATÓSÁG PEDAGÓGIÁJÁBAN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ÉRZÉKENY TERMÉSZETI TERÜLETEKRE = THE IMPORTANCE OF OPEN AIR TEACHING AND THE POSSIBILITIES OF ADOPTIONS IN SUSTAINAIBILITY TEACHING, ESPECIALLY IN SENSITIVE NATURAL AREAS. KARST DEVELOPMENT / KARSZTFEJLŐDÉS, 20. pp. 347-358. ISSN 1585-5473

Szántóné Tóth Hajnalka (2017) Orsós Anna: A romológia alapjai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 328-332. ISSN 1589-519X

Sántha Kálmán (2017) Számítógéppel támogatott kvalitatív adatelemzés a hazai neveléstudományi PhD-képzésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 159-173. ISSN 1589-519X

V

Varga László (2014) Innováció a spanyol felnőttoktatásban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 121-131. ISSN 1589-519X

Varga László (2015) International Research: 2013-2015. In: Early Childhood Education : International Research Report. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron, pp. 7-8. ISBN 978-963-359-046-1

Varga László (2014) Kisgyermek-nevelési szimpózium Sopronban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 141-144. ISSN 1589-519X

Varga László (2014) Kisgyermeknevelés Thaiföldön. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2.). pp. 131-140. ISSN 1589-519X

Varga László (2017) New Dimensions in the Interpretation of Early Childhood. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 149-156. ISSN 1589-519X

Varga László (2015) Új tudomány születőben: kisgyermekkori neuropedagógia. In: I. Nemzetközi Kisgyermeknevelési Konferencia. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár, pp. 151-161. ISBN 978-963-9821-95-8

Varga Szabolcs (2016) A logoterápia eszköz- és módszertárának alkalmazási lehetőségei a szupervízióban II. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 14 (1-2). pp. 239-252. ISSN 1589-519X

Z

Zentai Zoltán (2015) Földtani ismeretek iskolán kívüli tanításának tapasztalatai a közoktatásban és a tanárképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 213-224. ISBN 978-963-359-054-6

Zsubrits Attila (2016) Az óvodához fűződő kapcsolat. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 163-172. ISBN 978-963-334-286-2

Zsubrits Attila (2014) Az óvodáskorú gyerekek közeli kapcsolatai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 133-142. ISSN 1589-519X

Zsubrits Attila (2017) A Study about Children's Connection with Their Kindergarten. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 157-167. ISSN 1589-519X

A lista elkészítésének dátuma 2018. április 20. 01:09:59 CEST.