Works by discipline "educational sciences"

Up a level
Export as [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Z | Á | Ő
Number of items at this level: 252.

A

Al-Hamad , S and Kollár, László E and Asim , T and Mishra , T (2016) Development of an Integrated Connectedness Model to Evaluate the Effectiveness of Teaching and Learning. In: Social Media: The Good, the Bad, and the Ugly. Axel Springer, Zürich, pp. 707-716. ISBN 978-3-319-45233-3

Ambrus Attiláné Kéri, Katalin (2021) „Testi fordulat” a neveléstörténetben: testnevelés, egészségnevelés Európában a 20. század első felében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 212-217. ISSN 1589-519X

Ambrus Attiláné Kéri, Katalin and Kissné Zsámboki, Réka and Németh, Dóra Katalin and Pásztor, Enikő Judit (2022) Egy nyelvet beszélünk? Gyermeklét és pedagógia a nyelvi, kulturális és társadalmi terek kontextusában - 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia (2022. április 28.) : Program és Absztraktok. University of Sopron, Sopron. ISBN 9789633344392

Asztalos, Bence (2017) Audience Education, Concert Pedagogy – Hans Krása’s Children’s Opera: Brundibár. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 85-91. ISSN 1589-519X

Asztalos, Bence (2019) „Lehrstück” a politikai-esztétikai neveléshez – Brecht/Eisler: Az intézkedés (Die Maßnahme). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 7-14. ISSN 1589-519X

Auer, Eszter (2018) Béres Judit: „Azért olvasok, hogy éljek” : Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 159-161. ISSN 1589-519X

B

Babai, Zsófia and Kovácsné Vinkovics, Éva (2020) Erlebnisorientierter Zweitspracherwerb in der frühen Kindheit. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 131-140. ISSN 1589-519X

Bacsa-Bán, Anetta (2019) „A tudás kortalan!” – Mindenki egyeteme Dunaújvárosban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 55-66. ISSN 1589-519X

Bagota, Mónika and Szabóné Szitányi, Judit (2018) Tanító szakos hallgatók matematikai ismereteinek szintfelmérése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 63-72. ISSN 1589-519X

Bajner, Mária (2019) Teaching on the Run – Learning on the Go. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 7-20. ISSN 1589-519X

Baka, József and Belovári, Anita (2017) Tapasztalatok és lehetőségek: alkalmazhatóak-e a népfőiskolák történeti tapasztalatai a mai népfőiskolai működésben? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 7-24. ISSN 1589-519X

Balla, Gergely (2019) A századforduló vizuális oktatásának párhuzamai a korabeli művészeti tendenciákkal. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 15-24. ISSN 1589-519X

Baloghné Bakk, Adrienn (2018) Az óvodai mozgástevékenység, testnevelés elméletének néhány módszertani megvalósulása . In: Új kihívások és pedagógiai innovációk a szakképzésben és a felsőoktatásban. Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, Budapest, pp. 211-216. ISBN 9789634491484

Baloghné Bakk, Adrienn (2018) “Exercise as the Human Body’s Conductor” or the Significance of Exercise in Early Childhood. SINO-US ENGLISH TEACHING, 18 (8). pp. 410-414. ISSN 1539-8072

Baloghné Bakk, Adrienn and Ponty Erika (2017) Óvodáskori szájápolás - egy mikro kutatás tükrében. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 58 (1). pp. 15-20. ISSN 1786-2434

Bartal, Orsolya (2019) Mobiltelefonok az oktatásban: szabályok, normák, értékek. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 129-136. ISSN 1589-519X

Bartal, Orsolya (2019) The Role of the Teacher and the Blended-Learning Method. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 133-139. ISSN 1589-519X

Bencéné Fekete, Andrea (2021) Intercultural Education in Early Childhood. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 5-14. ISSN 1589-519X

Bencéné Fekete, Andrea (2017) Langerné Buchwald Judit: Alternatív pedagógiai tanulmányok. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 325-327. ISSN 1589-519X

Benyák, Anikó and Mazúrné Kiss , Mariann (2017) Az iskolai teljesítményt megalapozó/befolyásoló készségek és képességek alakulása az óvodáskor végén, iskoláskor kezdetén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 7-16. ISSN 1589-519X

Bertalan, Péter Tamás and Horváthné Petrás, Viktória (2019) Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 161-176. ISSN 1589-519X

Bodnár, Gabriella and Berezvai , Szabolcs and Verasztó , Zsolt and Szilágyi , Brigitta (2016) Hatékony új módszerek alkalmazása a BME reguláris matematika oktatásában. OPUS ET EDUCATIO : MUNKA ÉS NEVELÉS, 3. (3.). pp. 241-263. ISSN 2064-9908

Boonying, Varinthorn and Chatruprachewin, Chalong (2017) Teacher Professional Learning Community (TPLCs) on Social Studies Toward 21 st Century Learning: A Case Study of Primary Schools in Sukhothai Province, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 9-20. ISSN 1589-519X

C

Csiha, Tünde Noémi (2021) A szülői jelenlét hatása a motivációra a kora gyermekkori nyelvelsajátításnál. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 120-135. ISSN 1589-519X

Csiha, Tünde Noémi (2020) Kooperatív filmelemzési módszer a tanulói autonómia támogatására − Gyermeki megismerés és felnőtté válás Guillermo del Toro: A Faun labirintusa című filmjében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 126-134. ISSN 1589-519X

Csiha, Tünde Noémi (2021) Pedagógus értékelés és önértékelés napjainkban – egy kutatás tükrében : Zagyváné Szűcs, I. ( 2020). A pedagógusok szakmai önértékelésének vizsgálata. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 172-176. ISSN 1589-519X

Csikósné Maczó, Edit (2019) Online segítséggel a hallgatói lemorzsolódás ellen – A Dunaújvárosi Egyetem Avatar-programjának bemutatása. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 91-98. ISSN 1589-519X

Csikósné Maczó, Edit (2019) A gamifikáció felsőoktatási alkalmazásának lehetőségei. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 23-32. ISSN 1589-519X

Csimáné Pozsegovics, Beáta and Sáriné Csajka, Edina (2017) Élménypedagógia a minőségi időskorért. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 69-82. ISSN 1589-519X

Czékmán, Balázs and Fehér, Péter (2017) A számítógéppel támogatott tanítás és tanulás története a közoktatásban Magyarországon (1983–2016). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 45-66. ISSN 1589-519X

D

Dani, Magdolna and Baráth, Kornél (2015) A Növényszervezettan tárgy tanítása kooperatív módszerek felhasználásával biológia tanár szakos hallgatók számára. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 275-292. ISBN 978-963-359-054-6

Deichlerné Könyves , Ildikó and Bencéné Fekete, Andrea (2017) A pedagógusok képzési motivációi és igényei. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 101-122. ISSN 1589-519X

Deákné Kecskés, Mónika (2019) Becoming a Good Chamber Musician – a Kodály Approach. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 141-150. ISSN 1589-519X

Deákné Kecskés, Mónika (2017) Ádám's Oeuvre in the Light of Our Days' Pedagogical Practice. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 93-98. ISSN 1589-519X

Deákné Kecskés, Mónika and Várszeginé Gáncs, Erzsébet (2021) Digital technologies in music education : The prospects of interactive course development in primary school music education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 82-90. ISSN 1589-519X

Dinnyés, Katalin Julianna and Pusztafalvi, Henriette (2020) A szabadidőeltöltés és a pszichés stressz kapcsolatának vizsgálata az egészségnevelés folyamatában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 13-27. ISSN 1589-519X

Doba, László and Szántóné Tóth, Hajnalka (2019) A környezetismeret tantárgy attitűdvizsgálata egy pilot mérés tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 79-90. ISSN 1589-519X

Dombi Józsefné Kemény, Erzsébet (2017) Zenetörténeti ritkaságok a pedagógiai gyakorlatban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 83-92. ISSN 1589-519X

Dénes , Dóra (2018) LMBT érzékenyítés cerebral paretikus gyermekek körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 57-62. ISSN 1589-519X

Dóra, László (2021) Szülők kézikönyve az okoseszközök intelligens használatához. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 218-220. ISSN 1589-519X

Dóra, László (2019) Olvashatósági tesztek: elmélet és gyakorlat. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 21-34. ISSN 1589-519X

F

Farkas, András (2014) A tanítóképzés és az IKT. In: A tanítóképzés múltja, jelene III. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 24-32. ISBN 978-963-334-178-0

Farkas, András and Koós Ildikó (2015) Projektfolyamatok a tanítóképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 225-240. ISBN 978-963-359-054-6

Fekete , Imre (2017) Learner Responsibility and Homework Quality in Secondary EFL Blending. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 221-242. ISSN 1589-519X

Frang, Gizella (2022) A MAGYAR HAGYOMÁNYRENDSZER SEGÍTŐ ÉRTÉKKÖZPONTÚSÁGA. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 9-26. ISBN 9789633344378; 9789633344385

Frang, Gizella (2020) Anyanyelvfejlesztés nyelvjárási háttérrel. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3–4). pp. 135-143. ISSN 1589-519X

Frang, Gizella (2021) Hitéletre nevelés a pedagógiában – egy új specializáció elé. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 91-99. ISSN 1589-519X

Frang, Gizella (2014) Nyelvértés és nyelvhasználat – Kérdések és válaszok az óvodapedagógus-hallgatók nyelvhasználata alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 35-49. ISSN 1589-519X

Frank, Tamás (2017) A munkahelyi diszkrimináció reprezentációja budapesti középiskolások körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 17-24. ISSN 1589-519X

Fábián, Attila (2004) Learning Competences of Teachers in Higher Education in Hungary. In: International Conference on Networked e-learning for European Universities, 2003.11.23-2003.11.25, Granada.

Földi, Fanni (2020) Beszámoló a XIII. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferenciáról. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 9-12. ISSN 1589-519X

Fürjné Nyeste , Edit (2017) A 21. századi nevelés a tanulók nézeteinek tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 25-36. ISSN 1589-519X

Fűzfa, Balázs (2015) Élményközpontú irodalomtanítás a harmadik évezredben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 89-113. ISBN 978-963-359-054-6

G

Gelencsérné Bakó, Márta (2017) A szociális kompetencia fejlesztésének lehetőségei drámapedagógiai módszerekkel a (gyógy)pedagógiai munkában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 93-104. ISSN 1589-519X

Gyurácz, József (2015) Ökológiai és madárvédelmi módszerek alkalmazása a környezetpedagógiában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 159-182. ISBN 978-963-359-054-6

Gáspárdy, Tibor (2014) Ember és kép. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 85-93. ISSN 1589-519X

Gáspárdy, Tibor and Németh, Tamás (2021) Festészet – grafika. University of Sopron, Sopron. ISBN 9789633344125; 9789633344132

Gödéné Török, Ildikó (2022) A MESE, A MESETERÁPIA, MINT AZ ÉLETVEZETÉS SEGÍTŐJE. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 27-31. ISBN 9789633344378; 9789633344385

Gönye, Zsuzsanna (2015) Szögfüggvények bevezetése a középiskolában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 139-158. ISBN 978-963-359-054-6

Gősi, Zsuzsanna and Faragó, Beatrix (2020) Kompetencia, sport, tanulás a sporttudományi képzésben résztvevő hallgatók nézőpontjából. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 2020 (1–2). pp. 23-31. ISSN 1589-519X

H

Hajdicsné Varga, Katalin (2017) Egy kutatótanári program a pedagógus életpályamodellben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 67-84. ISSN 1589-519X

Halászné Szakács , Éva (2017) Az iskolán kívüli oktatás és nevelés színterei és módszerei Múzeum-, zoo-, botanikus kerti és erdőpedagógia = Methods and Places of Out-Of-School Education. Education in Museums, Zoological Gardens, Botanical Gardens and Forests. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 95-119. ISBN 978-963-359-073-7

Hartl, Éva (2020) Erdőpedagógiával az erdőtudatos környezeti nevelésért az óvodapedagógus képzésben. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2020. University of Sopron, Sopron, pp. 201-205.

Hartl, Éva (2015) Erdővel, erdőgazdálkodással kapcsolatos ismeretek az óvodapedagógus-képzésben = Forest and Forest Management Topics in the Hungarian Kindergarten Teacher Training. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2015. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 133-137. ISBN 978-963-334-242-8

Hartl, Éva (2021) Vezérfonalak, tanítói segédletek a Madarak és Fák Napja iskolai ünnepléséhez hazánkban (1906–1907). In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2021. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 135-139.

Hartl, Éva and Babai, Zsófia and Kovácsné Vinkovics, Éva (2014) Módszertani kézikönyv az óvodai magyar-német kétnyelvű neveléshez. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron.

Hartl, Éva and Babai, Zsófia and Kovácsné Vinkovics, Éva (2014) Nyelvi helyzettanulmány a MULTILING projekt Ágfalvi Óvodához kapcsolódó célcsoportjai körében. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron.

Hegedűsné Bem, Andrea and Sebestyén, Bianka and Pachner, Orsolya (2019) A fizikai környezet hatása a bölcsődei csoportra. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 151-160. ISSN 1589-519X

Herpainé Lakó, Judit and Bácsné Bába , Éva and Nagy , Zsuzsa and Müller, Anetta (2018) Tantervi lehetőségek a tájékozódás és a turisztika oktatásában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 73-82. ISSN 1589-519X

Holecz, Anita (2015) A pedagógusok pszichés fejlődését segítő képzési feladatok és lehetőségek a tanárképzés és továbbképzés rendszerében. In: Tanulmányok a pedagógusképzés 21. századi fejlesztéséhez. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 145-164. ISBN 978-963-359-049-2

Horváth, Csaba Sándor and Lőrincz, Ildikó and Varga, Balázs (2014) Encountering painful pasts - a Hungarian case study. In: Encountering painful pasts - Rencontrer les passés douloureux. Research Centre for Social Studies : Education Research Reports (14). University of Helsinki, Helsinki, pp. 42-55. ISBN 978-952-10-9648-8

Horváth, Katalin (2016) Genetikai ismeretek tanításának gyakorlati lehetőségei a Viszáki Tündérkertben. FÓKUSZ - VAJDASÁGI ISMERETTERJESZTŐ ÉS TUDOMÁNYNÉPSZERŰSÍTŐ ELEKTRONIKUS FOLYÓIRAT, 2016 (146). pp. 1-10.

Horváth, Zsuzsanna (2018) Training for self-employment and active citizenship to achieve life satisfaction. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 77-84. ISSN 1589-519X

Horváthné Kállay, Zsófia (2017) A konduktív nevelés a mozgássérültek pedagógiai rehabilitációjának szolgálatában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 105-114. ISSN 1589-519X

I

Illés, Andrea Zsuzsanna and Albert, Gábor (2020) Kegyvesztett pedológusok. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 47-54. ISSN 1589-519X

Iváncsik, Réka and Petőné Csima, Melinda and Molnár, Marcell (2021) A 7-14 éves sérült, fogyatékos gyerekek és a terápiában velük dolgozó lovak stressz-szintváltozása lovasterápiás fejlesztések hatására. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 198-211. ISSN 1589-519X

Izsák, Hajnalka (2021) Public awareness of correctional education carried out in juvenile correctional facilities. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 15-27. ISSN 1589-519X

J

Jantnerné Oláh , Ilona (2017) Erdőpedagógiai és természetpedagógiai módszerek alkalmazása óvoda udvarán kialakított környezeti nevelési tanösvényen = Applying Forest and Nature Pedagogy Methods on Nature Educational Trail in the Courtyard of a Kindergarten. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 121-132. ISBN 978-963-359-073-7

Jarrar, Doa'a (2021) Tertiary Education Initiatives for Educating Syrian Refugees in Jordan : Obstacles and Inappropriate Practices. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 5-19. ISSN 1589-519X

Jaskóné Gácsi, Mária (2019) The Versatility of Drama-Based Pedagogy and Teacher Training. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 107-114. ISSN 1589-519X

Jelenszkyné Fábián, Ildikó (2019) Partnerintézmények, együttműködési formák, jó gyakorlatok a Pécsi Tudományegyetem tanárképzésében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 111-120. ISSN 1589-519X

Juhász, Valéria (2021) A nyelvi tudatosság fejlesztése óvodásoknak és alsó tagozatos tanulóknak dobókockás játékokkal. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 136-148. ISSN 1589-519X

Juhász, Valéria and Radics, Márta (2020) Játékok az iskolában – Anyanyelvi készséget, nyelvi tudatosságot és egyéb, nem kognitív képességet/készséget fejlesztő társasjátékok alkalmazása tanórán. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18. (1–2.). pp. 181-194. ISSN 1589-519X

Juhász , Veronika (2018) Hagyományőrzés pedagógiája Győrújbaráton. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 83-90. ISSN 1589-519X

Jánk, István (2019) Arany János balladáinak alkalmazási lehetőségei magyarórán: a szövegértéstől a nyelvi változatosság tanításáig. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 161-182. ISSN 1589-519X

Járeb, Ottmár (2019) A kognitív terhelés csökkentése generatív erőforrásokat felszabadító módszerekkel kontakt osztálytermi környezetben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 99-110. ISSN 1589-519X

Józsa, Gabriella (2020) Lemorzsolódási kockázat és jelentkezés a felsőoktatásba. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 55-66. ISSN 1589-519X

K

Kanjanasiri, Chanettree (2017) The Development of English Reading Exercises in Thematic English (E20202) for Grade 9 Students of Princess Chulabhorn’s College Phitsanulok, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 21-34. ISSN 1589-519X

Kanjanasiri, Wiraekha (2017) The Knowledge Transfer on Morphology and the Usefulness of Red Guava Tree “Pharankrang” to Samokae Community, Maung District, Phitsanulok Province. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 35-42. ISSN 1589-519X

Karap , Zsuzsanna (2017) The Possible Benefits of Using Comic Books in Foreign Language Education: A Classroom Study. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 243-260. ISSN 1589-519X

Karácsony, Ilona (2018) Egészségről az iskolában - felvilágosítástól a fejlesztésig. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 107-116. ISSN 1589-519X

Karácsony, Ilona (2019) Iskola és egészségügy összekapcsolódása, az iskola és az egészségügy feladatai az egészséges életmódra nevelésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 121-132. ISSN 1589-519X

Katona, György (2015) Intézményi e-learning motivációik. In: Összehasonlító kutatások a szakmai tanárképzés területén. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 29-41. ISBN 9789633342473

Katona, György (2015) Összehasonlító kutatások a szakmai tanárképzés területén. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633342473

Katona, László (2015) Dióhéjban a közgazdásztanárképzésről Nagy-Britanniában. In: Összehasonlító kutatások a szakmai tanárképzés területén. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 21-28. ISBN 9789633342473

Katona, György (2017) A kisgyermeknevelés jelentősége és társadalmi hatása. In: A humán tőke szerepe a gazdaságban. Heller Farkas könyvek (3). Pázmány Press, Budapest, pp. 37-53. ISBN 9789633082942

Kispálné Horváth, Mária (2018) Felnőttkori tanulás és mentális jóllét. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 117-124. ISSN 1589-519X

Kispálné Horváth, Mária (2015) A felnőttképzés hatékony módszertana a tanulói elvárások tükrében. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 39-50. ISBN 978-963-359-054-6

Kispálné Horváth, Mária and Mátrai, Zsuzsa (2016) Adult Learning and Comfort Feeling. ANDRAGOSKE STUDIJE : CASOPIS ZA PROUCAVANJE OBRAZOVANJA I UCENJA ODRASLIH, 2016 (1). pp. 90-108. ISSN 0354-5415

Kiss, Andrea Tünde (2019) A környezeti nevelésben rejlő lehetőségek = Possibilities within Environmental Education. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly Tiszteletére 2019. University of Sopron, Sopron, pp. 131-134.

Kiss, Hedvig and Pikó, Bettina (2020) Unalom és kontrollvesztés: a problémás okostelefon-használatot előrejelző pszichológiai változók vizsgálata magyar fiatalok mintáján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 41-49. ISSN 1589-519X

Kiss, Zoltán and Szabó, Eszter (2017) A testi nevelés múltja és jelene a tanítóképzésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 63-68. ISSN 1589-519X

Kissné Zsámboki, Réka (2021) Az óvodapedagógus hivatásra felkészítő képzési tartalmak vizsgálata a hallgatók szakmai gyakorlatainak tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 149-161. ISSN 1589-519X

Kissné Zsámboki, Réka (2015) Egy Freinet-szellemű óvodai innováció az 1990-es évek alternatív pedagógiai mozgalmában. Edenscript Kft., Pécs. ISBN 9789638917270

Kissné Zsámboki, Réka (2022) TEACHING MATHS AT EARLY YEARS – FROM LECTURE METHOD TO DISCOVERY APPROACH. In: Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. University of Sopron, Sopron, pp. 43-57. ISBN 9789633344255

Kissné Zsámboki, Réka (2016) Evolvement of the Freinet-pedagogy in the Hungarian kindergarten in the period 1985-1996 – with special regard to the activity of the Freinet-research group in Sopron. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 61-77. ISBN 978-963-334-286-2

Kissné Zsámboki, Réka (2017) Experience Worlds of Becoming a Freinet-pedagogue in Hungarian Kindergartens at the Beginning of the 1990ies. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 117-130. ISSN 1589-519X

Kissné Zsámboki, Réka (2020) A kisgyermekkori matematikai kompetenciákról alkotott nézetek változása. GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 8 (1). pp. 75-82. ISSN 2063-9945

Kissné Zsámboki, Réka (2014) A relatív előny vizsgálata egy Freinet-szellemű óvodapedagógiai innováció kibontakozásában és adaptációjában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 43-56. ISSN 1589-519X

Kissné Zsámboki, Réka and Farnady-Landerl, Viktória (2018) Neuropedagógiai innovációs lehetőségek a neveléstudományi kutatások-ban az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazásával. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 21-36. ISSN 1589-519X

Kissné Zsámboki, Réka and Patyi, Gábor (2018) Angyalkertek egykor és ma – Az óvodapedagógus hallgatók metaforáiban megjelenő óvodakép pedagógiatörténeti vonatkozásai és jelenkori sajátosságai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 17-28. ISSN 1589-519X

Kitzinger, Arianna (2022) THE AGE OF LANGUAGE LEARNING IN MODERN EUROPE. In: Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. University of Sopron, Sopron, pp. 21-41. ISBN 9789633344255

Kitzinger, Arianna (2017) Changing Lives, Changing Languages. Multidisciplinary Journal of School Education, 12 (2). pp. 161-179. ISSN 2543-7585

Kitzinger, Arianna (2020) Interviewing Very Young Children on Multilingualism. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3–4). pp. 144-153. ISSN 1589-519X

Kitzinger, Arianna (2016) Language Educational Observations in a Multicultural Kindergarten. GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 4 (1). pp. 39-54.

Kitzinger, Arianna (2014) Multilingvális és multikulturális kihívások egy magyar óvodában. In: A korai idegen nyelvi fejlesztés elmélete és gyakorlata. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 164-178. ISBN 978-963-284-580-7

Kitzinger, Arianna (2018) Social Aspects of Multilingual and Multicultural Education in a Hungarian Model. STUDIA PAEDAGOGICA IGNATIANA, 21 (3). pp. 67-83. ISSN 2450-5366

Klein, Ágnes (2019) Nyelvtanulási módszerek és technikák speciális nevelési igényű gyerekek számára. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 115-124. ISSN 1589-519X

Klein, Ágnes and Tancz, Tünde (2020) Bölcsődei interakciók elemzése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 154-164. ISSN 1589-519X

Kodácsi , Boglárka (2017) Olvasmányellenőrzés napjainkban – Az IKON-módszer. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 261-274. ISSN 1589-519X

Kollarics, Tímea (2019) Environmental Pedagogical Aspects of Nature Experience Trails – an International Comparative Study. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 171-179. ISSN 1589-519X

Kollarics, Tímea (2020) A tanösvényektől az élményösvényekig – történeti áttekintés a tanösvények fejlődéséről. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 77-86. ISSN 1589-519X

Kollarics, Tímea and Hartl, Éva and Molnár, Katalin (2020) Fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdök feltárása különböző célcsoportokban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 50-59. ISSN 1589-519X

Kollarics, Tímea and Molnár, Katalin and Hartl, Éva (2021) Fenntarthatósággal kapcsolatos ismeretek és viselkedésminták feltárása. JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 11 (1). pp. 111-139. ISSN 2560-5429

Koloszár, László (2019) Talentum in Scientia. University of Sopron, Sopron. ISBN 9789633343326

Koloszár, László and Tóth Zsolt (2020) E–Learning in Hungarian Higher Education: Experience at University of Sopron. In: Teaching Methods for Economics and Business Sciences. University of Maribor Press; University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Maribor, pp. 153-165. ISBN 9789612863562

Kopházi-Molnár, Erzsébet and Csarni, Éva (2019) Tankönyvválasztási szempontok a Playway to English nyelvkönyv elemzése kapcsán. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 35-54. ISSN 1589-519X

Kopházi-Molnár, Erzsébet and Tarai , Zoltán (2017) Piroska MEGA farkas esete nagyival. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 135-158. ISSN 1589-519X

Kovács, Elvira (2021) A kooperatív tanulás során előforduló nehézségek a tanítói vélemények tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 170-179. ISSN 1589-519X

Kovács, Gábor and Varga, László and Kitzinger, Arianna and Kissné Zsámboki, Réka (2022) Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. University of Sopron, Sopron. ISBN 9789633344255

Kovács, Anett Jolán (2018) A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014-2016 között. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 37-46. ISSN 1589-519X

Kovács, Judit and Trentinné Benkő, Éva (2017) Training and Practice. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 99-106. ISSN 1589-519X

Kovács, Krisztina (2020) A német tanítóképzés intézményesülési folyamatainak főbb lépései. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 60-68. ISSN 1589-519X

Kovács , Veronika (2017) Gráfok modern bevezetése a középiskolában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 275-294. ISSN 1589-519X

Kovátsné Németh, Mária (2017) „A természetszeretetre nevelés nemzeti érdek” = Education Targeting Nature is a National Interest. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 49-58. ISBN 978-963-359-073-7

Koós, Ildikó (2021) Út a nyelvi kompetencia teljessége felé 6–10 évesek anyanyelvi nevelésében: a szintagmák központi szerepe Zsolnai József NYIK-programjában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 162-169. ISSN 1589-519X

Koós, Ildikó (2017) A nyelvjárási regiszter használatával összefüggésbe hozható helyesírási hibák elemzése nyugat-dunántúli általános iskolások írásmunkái alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 115-124. ISSN 1589-519X

Krzyk, Adam Z (2017) The Approach to English Language Teaching in the Polish Education System. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 43-54. ISSN 1589-519X

Kulman, Katalin (2021) Examining Primary Education Students’ Expertise Concerning the Environmental Impact of Economic Activities and Environmental Catastrophes. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 20-30. ISSN 1589-519X

Kuslicsné Kloiber, Alexandra (2020) Hiányzó láncszemek – nemzeti emlékezethelyek az irodalomban, az oktatásban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 67-76. ISSN 1589-519X

Kuslicsné Kloiber, Alexandra (2020) Parapatics, A. (2020). A magyar nyelv regionalitása és a köznevelés: Tények, problémák, javaslatok. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3–4). pp. 203-207. ISSN 1589-519X

Kántor, Zsuzsanna (2021) Mi jár a gyermekek fejében? – A koragyermekkori tanulás szülői és óvodapedagógusi szemmel. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 28-40. ISSN 1589-519X

Kátainé Lusztig, Ilona Klára (2019) Recreational Activities in Foster Families in Bács-Kiskun County between 2011–2014. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 163-170. ISSN 1589-519X

Kónya, György (2019) Az Ökoiskola hatása a középiskolások környezeti attitűdjére. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 125-134. ISSN 1589-519X

Kónya, György (2018) Környezeti attitűdöt befolyásoló hatástényezők. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 115-126. ISSN 1589-519X

L

Langerné Buchwald, Judit (2019) Nyelvtanárképzés Ausztriában és Magyarországon. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 135-148. ISSN 1589-519X

Langerné Buchwald, Judit (2017) Pendelwanderung zwecks Sprachenlernens an der österreich-ungarischen Grenze oder die neue Art und Weise auf dem Weg zur Zweisprachigkeit in der westungarischen Grenzregion. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 107-116. ISSN 1589-519X

Langerné Buchwald, Judit (2020) A tanulási céllal ingázó magyar tanulók helyzete az ausztriai közoktatásban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 69-76. ISSN 1589-519X

Lantos, Tünde (2021) A munkahelyi informális tanulás meghatározó szerepe a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 41-53. ISSN 1589-519X

Ledniczki , Kinga Melinda (2017) Tanulási szokásvizsgálat egy városi általános iskolában. Tanulás tanítása alsó tagozaton szülők bevonásával. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 295-312. ISSN 1589-519X

Lenner, Tibor and Balogh, András (2015) A regionális földrajz egyetemi oktatásával kapcsolatos dilemmák a pedagógusképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 293-303. ISBN 978-963-359-054-6

Lőrincz, Ildikó (2003) L’évaluation d’une expérimentation d’éveil aux langues en Hongrie. In: V. Dunaújvárosi Nemzetközi Nyelvvizsgáztatási és Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia. Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia Füzetei . Dunaújvárosi Főiskola, Dunaújváros, pp. 55-62. ISBN 963-00-4800-0

M

M. Pintér, Tibor (2021) Kereslet és kínálat: elmélkedés a bölcsészképzés digitális kompetenciáiról. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 31-38. ISSN 1589-519X

M. Pintérné Márkus, Katalin (2021) Szótárdidaktika a Károli Gáspár Református Egyetem Angol Nyelvészeti Tanszékén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 107-120. ISSN 1589-519X

Mak , Veronika and Szécsi , Tünde and Varga, László (2018) Overview of EEG Research in Early Childhood Education: An International Perspective. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 37-44. ISSN 1589-519X

Makkos, Anikó and Fehér, Ágota and Benyák, Anikó (2020) Consultancy skills in the light of emotional intelligence and communicationskills of students specialised in human resources consultancy. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 101-112. ISSN 1589-519X

Mesterházy, Helga (2022) Teachers’ evaluation of recent changes in the school subject environmental knowledge. JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 12 (1). pp. 1-17. ISSN 2560-5429

Mesterházy, Helga and Hoschek, Mónika (2022) Students' knowledge of hunting and game management and the main game species in Hungary. JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 12 (2). pp. 1-13. ISSN 2560-5429

Mesterházy, Helga (2021) Környezetismeret tankönyvek vadfajokkal kapcsolatos tartalmainak összehasonlítása Magyarországon és Ausztriában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 100-106. ISSN 1589-519X

Mesterházy, Helga (2019) Vadászati és vadgazdálkodási ismeretek pedagógushallgatók körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 183-194. ISSN 1589-519X

Mesterházy, Helga (2020) Vadászati és vadgazdálkodási szemléletformálás családok és gyermekek körében. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2020. University of Sopron, Sopron, pp. 195-199.

Mesterházy, Helga and Hoschek, Mónika (2021) Vadászattal, vadgazdálkodással kapcsolatos ismeretek összehasonlító vizsgálata pedagógushallgatók körében. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2021. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 127-133.

Misechko , Olga (2017) Teaching Foreign Languages to Young Learners in Ukraine: Pages of History. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 55-74. ISSN 1589-519X

Molnár, Béla (2018) A gyakorlati képzés állapota és jellemzői a tanítóképző intézetekben a múlt század közepén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 7-16. ISSN 1589-519X

Molnár, Csilla (2018) A gyermekkor reprezentációi az európai kultúrában. In: Gyermekek kisebbségben. FutuReg Polgári Társulás, Somorja, pp. 25-32. ISBN 9788057001928

Molnár, Csilla (2018) A meggyőző beszéd a retorikában és a mesében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 17-24. ISSN 1589-519X

Molnár, Katalin (2019) Kompetencia alapú természetbeni tanulás, változatos tanulás-szervezés pedagógusjelölteknek = Competence-Based Learning in Natural Environment, Diversified Organization of Learning for Teacher Trainees. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly Tiszteletére 2019. University of Sopron, Sopron, pp. 93-102.

Molnár, Katalin (2015) Környezeti nevelés – környezettudatos magatartásformálás = Environmental Education – Developing Environmentally Responsible Behaviour. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2015. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 125-131. ISBN 978-963-334-242-8

Molnár, Katalin (2021) Szakmódszertannal a környezeti, technikai és technológiai ismeretátadásért. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2021. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 141-146.

Molnár, Katalin (2020) Tájékozódva nevelj! In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2020. University of Sopron, Sopron, pp. 207-217.

Molnár, Katalin and Hartl, Éva (2017) Természetkapcsolat a norvég környezeti nevelésben = Relationship to Nature in the Norwegian Environmental Education. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 77-88. ISBN 978-963-359-073-7

Moravecz, Marianna (2019) Tanulmányi eredményesség az iskolán kívüli sportfoglalkozások függvényében (2016-os OKM adatok alapjá. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 77-86. ISSN 1589-519X

Mrázik, Julianna (2021) Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 64-72. ISSN 1589-519X

Márques Ibañez, Ana (2017) Kamishibai: An intangible cultural heritage of Japanese culture and its application in Infant Education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 25-44. ISSN 1589-519X

N

Nagy, Enikő (2020) Robotok az oktatási-nevelési folyamatokban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 176-186. ISSN 1589-519X

Nagy, György (2018) Digitális kihívások a környezetismeret oktatása terén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 73-80. ISSN 1589-519X

Nagy, Zsuzsa and Müller, Anetta and Bácsné Bába, Éva and Bíró, Melinda and Pusztai, Gabriella (2017) A differenciálás mérése a testnevelésben az atlétika tanítási egység alatt. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 147-162. ISSN 1589-519X

Nemes, József (2015) Technika, életvitel és gyakorlat szakos hallgatók tanárképzésében irodalmi művek és művészi ábrázolások alkalmazásának lehetősége. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 321-339. ISBN 978-963-359-054-6

Nmarné Kendöl, Jutka (2021) Fához, faanyag használathoz kapcsolódó attitűd vizsgálata általános és középiskolás tanulók körében Győr-Moson-Sopron Megyében. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2021. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 119-126.

Nmarné Kendöl, Jutka (2019) Hallgatói környezettudatosság környezetvédelmi témakörökben fiatal felnőtt korban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 195-210. ISSN 1589-519X

Nmarné Kendöl, Jutka (2018) A hagyományok tisztelete, a népi szokások természettudományos vonatkozása az erdőpedagógiában = Respecting Traditions, Folk Traditions with reference to Natural History in Forest Pedagogy. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2018. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 73-76. ISBN 978-963-334-197-1

Noel , Andrea M and Lord , Kathleen M and Varga, László (2019) Supporting Second Language Vocabulary: A Scenario From Hungarian Preschools. KAPPA DELTA PI RECORD, 55 (1). pp. 24-29. ISSN 0022-8958

Németh, Dóra Katalin (2020) A Soproni Óvóképző Intézet gyakorlati oktatása a 70-es évek elején. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 173-180. ISSN 1589-519X

Németh László and Béres, Csilla (2015) Korszerű mérési módszerek a környezettan oktatásában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 305-320. ISBN 978-963-359-054-6

Némethné Tóth, Ágnes (2015) A pedagógia adósságai a harmadik évezred elején. In: Tanulmányok a pedagógusképzés 21. századi fejlesztéséhez. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 47-60. ISBN 978-963-359-049-2

Némethné Tóth, Ágnes and Simon, Katalin (2017) Inkluzív teória integratív gyakorlatban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 135-146. ISSN 1589-519X

P

Patocskai, Mária and Győrfi, Tamás (2018) A fenntarthatóságra nevelés egyik lehetősége: az egyszerűsített karbonlábnyom-számítás. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 89-100. ISSN 1589-519X

Patyi, Gábor and Kollarics, Tímea (2015) Tanárképzés, szakmai pedagógusképzés Ausztriában, különös tekintettel az agrár pedagógusképzésre. In: Összehasonlító kutatások a szakmai tanárképzés területén. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 7-20. ISBN 9789633342473

Patyi, Gábor and Kollarics, Tímea and Katona, György (2021) Research and Innovation in Vocational Teacher Education at the University of Sopron. Didacticum - Zeitschrift für (Fach)Didaktik in Forschung und Unterricht, 3. (1.). pp. 118-130. ISSN 2707-0905

Perjés, István (2018) Az önazonosság mint a pedagógiai kapcsolat próbája. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 29-38. ISSN 1589-519X

Poór Zoltán, Ferenc (2017) Egy interdiszciplinaritásra törekvő, alkalmazott pedagógiai kutatásokkal és fejlesztésekkel foglalkozó hallgatói és oktatói közösség győri seregszemléjének értékelése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 217-220. ISSN 1589-519X

Pásztor, Enikő Judit (2021) Az „egy személy egy nyelv” idegennyelvi módszer bemutatása az Ágfalvi Napsugár Óvodában egy empirikus kutatás tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 180-188. ISSN 1589-519X

Pásztor, Enikő Judit (2019) 60 éves a német nemzetiségi óvodapedagógus-képzés Sopronban. In: A tanítóképzés múltja, jelene IV. – A tanárképzés múltja, jelene I. Savaria University Press, Szombathely, pp. 27-41. ISBN 9786155753220

Pásztor, Enikő Judit (2019) Nemzeti nevelés az óvodákban a megváltozott Óvodai Nevelés Országos Alapprogramja szellemében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 211-220. ISSN 1589-519X

Pásztor, Enikő Judit (2015) Továbbélő utópiák. PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE, 1. (3.). pp. 46-49. ISSN 2415-9093

Pásztor, Enikő Judit (2020) A német nemzetiségi óvodapedagógus professzió kialakulása 1959-től, különös tekintettel a soproni képző intézményre. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 85-95. ISSN 1589-519X

Pásztor, Enikő Judit (2018) A német nemzetiségi óvodapedagógus professzió új kihívásai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 149-158. ISSN 1589-519X

R

Riga, Vassiliki (2017) Physical Education in Greek Early Years’ Curriculum: Current Approaches and Prospects. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 75-84. ISSN 1589-519X

Révész, József (2022) FÓKUSZBAN A (ZENEI) KREATIVITÁS. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 41-50. ISBN 9789633344378; 9789633344385

Révész, József (2017) Märchen und Musik. Ein mögliches Modell für Kindergartenkonzertpädagogik. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 139-148. ISSN 1589-519X

Révészné Pálfi, Krisztina and Révész, József (2021) Érzelmi kreativitás a zenei nevelés tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 121-128. ISSN 1589-519X

S

Scheidné Nagy Tóth, Erika and Hegedűs Mária (2015) Informatikai eszközök és tanulási módszerek alkalmazása középiskolások és felnőtt tanulók körében. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 51-74. ISBN 978-963-359-054-6

Sebestyén, Krisztina (2019) Kon-Takt és Schritte International: egy nyelv, két szemlélet. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 149-160. ISSN 1589-519X

Simon, István Ágoston and Simonné Kajtár, Gabriella (2018) A gyógytestnevelés jelentősége a szekunder rehabilitáció és egészségfejlesztés folyamatában – A megújulás szükségessége és irányai (Significance, reorientation, need for renewal of adapted physical education in the secondary rehabilitation and health development process). EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 59 (1). pp. 37-44. ISSN 1786-2434

Simon, Katalin (2018) Tanulási módszerek – a Google-találatok függvényében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 39-48. ISSN 1589-519X

Skribanek, Anna and Schmidthoffer Ildikó (2015) Biológia szakos pedagógusjelöltek gyakorlati oktatása kísérleti projekt alkalmazásával. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 261-274. ISBN 978-963-359-054-6

Somogyi, Anett (2022) A NEMEZ TÖRTÉNETE ÉS FELHASZNÁLÁSA AZ ÓVODAI NEVELÉSBEN. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 51-57. ISBN 9789633344378; 9789633344385

Szabó, Csaba and Szenderák, Júlia and Szörényi, Sára (2021) A játékosítás lehetőségei a köznevelésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 141-150. ISSN 1589-519X

Szabó, Csilla Marianna and Csikósné Maczó, Edit (2021) Ok, boomer! Ok, zapper? – avagy a generációs sztereotípiák nyomában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 49-57. ISSN 1589-519X

Szabó, Zsófia (2019) A Bauhaus színpadi műhelye. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 107-114. ISSN 1589-519X

Szerb, György and Bánkuti, Gyöngyi and Szerb, András Bence (2021) A havas sportokat fogyasztó magyar lakosság sí és snowboard tudásszintje, képzettsége saját megítélésük tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 58-69. ISSN 1589-519X

Szládovics, Bálint (2019) „Ez a mi munkánk…” – A pedagógus ideális célja a magyar köznevelésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 221-230. ISSN 1589-519X

Szákovicsné Bérczy Dóra Judit and Lakotár, Katalin (2015) A TEREPI OKTATÁS FONTOSSÁGA ÉS ALKALMAZÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI A FENNTARTHATÓSÁG PEDAGÓGIÁJÁBAN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ÉRZÉKENY TERMÉSZETI TERÜLETEKRE = THE IMPORTANCE OF OPEN AIR TEACHING AND THE POSSIBILITIES OF ADOPTIONS IN SUSTAINAIBILITY TEACHING, ESPECIALLY IN SENSITIVE NATURAL AREAS. KARST DEVELOPMENT / KARSZTFEJLŐDÉS, 20. pp. 347-358. ISSN 1585-5473

Szántóné Tóth, Hajnalka (2017) Orsós Anna: A romológia alapjai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 328-332. ISSN 1589-519X

Szécsi , Tünde and Varga, László and Mak , Veronika (2018) Current Trends, Dilemmas and Future Directions in Neuropedagogy in the Field of Early Childhood. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 51-58. ISSN 1589-519X

Szélesné Ferencz, Edit and Hornyák , Andrea (2018) Tanulható-e a boldogság? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). ISSN 1589-519X

Sántha, Kálmán (2017) Számítógéppel támogatott kvalitatív adatelemzés a hazai neveléstudományi PhD-képzésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 159-173. ISSN 1589-519X

Sántha-Malomsoki, Ágnes (2020) CLIL tanulók nyelvtanulásról alkotott nézetei a nyelvórai IKT eszközintegráció tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 187-202. ISSN 1589-519X

Sántha-Malomsoki, Ágnes (2019) A kétnyelvű nyelvi valóság komplex megismerésének útjai (Tódor Erika Mária: Hétköznapi kétnyelvűség : nyelvhasználat, iskolai nyelvi tájkép és nyelvi én a romániai magyar iskolákban). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 231-234. ISSN 1589-519X

Sáriné Csajka, Edina and Csimáné Pozsegovics, Beáta (2019) A szociális kompetenciák fejlesztési lehetőségei az élménypedagógia módszerével hátrányos helyzetű gyermekek körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 67-78. ISSN 1589-519X

Sütő, Éva and Petőné Csima, Melinda (2021) Célorientációk kapcsolata az iskolai motivációval szakképző iskolások aspektusából. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 129-140. ISSN 1589-519X

T

Takácsné György, Katalin and Koloszár, László and Wimmer, Ágnes (2021) Tehetséggondozás a tudományos diákköri mozgalom keretében – hallgatói vélemények a Közgazdaságtudományi Szekcióban. MAGYAR TUDOMÁNY, 182 (4). pp. 527-540. ISSN 0025-0325

Tary, Blanka (2021) Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégia használata és olvasási szokásai anya,- illetve idegen nyelven. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 189-197. ISSN 1589-519X

Trixler, Bettina and Pusztafalvi, Henriette (2022) MILYEN NEHÉZSÉGEK ADÓDNAK AZ AUTIZMUS SPEKTRUM ZAVAROKBAN ÉRINTETT SZEMÉLYEK ELLÁTÁSA SORÁN? In: A segítő pedagógia aspektusai. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 32-40.

Tudlik, Csilla (2021) A pályaérdeklődés három konstruktuma, amely segíti a gimnáziumi tanulók megismerését. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 85-95. ISSN 1589-519X

Tudlik, Csilla (2021) Pályaorientációs szolgáltatások és a pályaválasztási bizonytalanság kapcsolata a gimnáziumban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 163-171. ISSN 1589-519X

Tóth-Merza, Katalin and Bontó, Petra and Almássy, Zsuzsanna (2021) Az óvodapedagógusok általános jóllétének és munkahelyi jellemzőinek vizsgálata. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 73-84. ISSN 1589-519X

V

Varga, László (2022) ON THE BRIDGE BETWEEN PAEDIATRIC NEUROLOGY AND EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY. In: Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education. University of Sopron, Sopron, pp. 5-20. ISBN 9789633344255

Varga, Aranka and Vitéz, Kitti and Orsós, István and Fodor, Bálint and Horváth, Gergely (2021) Diversity and Inclusion in Higher Education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 70-81. ISSN 1589-519X

Varga, László (2021) Az intergenerációs tanulás az önkéntesség szolgálatában. ÖNKÉNTES SZEMLE, 1. (3.). pp. 3-20. ISSN 2786-0620

Varga, László (2014) Innováció a spanyol felnőttoktatásban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 121-131. ISSN 1589-519X

Varga, László (2015) International Research: 2013-2015. In: Early Childhood Education : International Research Report. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron, pp. 7-8. ISBN 978-963-359-046-1

Varga, László (2014) Kisgyermek-nevelési szimpózium Sopronban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 141-144. ISSN 1589-519X

Varga, László (2014) Kisgyermeknevelés Thaiföldön. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2.). pp. 131-140. ISSN 1589-519X

Varga, László (2017) New Dimensions in the Interpretation of Early Childhood. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 149-156. ISSN 1589-519X

Varga, László (2015) Új tudomány születőben: kisgyermekkori neuropedagógia. In: I. Nemzetközi Kisgyermeknevelési Konferencia. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár, pp. 151-161. ISBN 978-963-9821-95-8

Varga, László and Németh, Dóra Katalin (2020) A hatvan évvel ezelőtt felsőfokúvá vált Soproni Óvónőképző Intézet első szakdolgozatai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (3-4). pp. 96-105. ISSN 1589-519X

Varga, László and Szécsi , Tünde (2018) Neuropedagogy in Early Childhood in Hungary: Foundations and Micro-investigation. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 67-74. ISSN 1589-519X

Varga, Szabolcs (2016) A logoterápia eszköz- és módszertárának alkalmazási lehetőségei a szupervízióban II. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 14 (1-2). pp. 239-252. ISSN 1589-519X

Vida, Gergő (2022) MI A JOBB, A SZEGREGÁCIÓ VAGY AZ INTEGRÁCIÓ? TÉVES KÉRDÉSFELVETÉSEK ÉS FÓKUSZTÉVESZTÉSEK A GYÓGYPEDAGÓGIÁBAN. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 58-70. ISBN 9789633344378; 9789633344385

Vida, Gergő (2021) A tanulási zavar elmélete és diagnosztikája – tanulási zavarral küzdő tanulók kompenzálásának segítése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 110-119. ISSN 1589-519X

Vida, Gergő and Ambrus, Attila (2022) Róluk, de nélkülük : Kategóriák fogságában. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron. ISBN 9789633343005; 9789633343012

Z

Zentai, Zoltán (2015) Földtani ismeretek iskolán kívüli tanításának tapasztalatai a közoktatásban és a tanárképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 213-224. ISBN 978-963-359-054-6

Zsohárné Stummer, Krisztina (2021) A nőkről alkotott kép hazánkban a 20. század első felében sajtótermékek tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (1-2). pp. 39-48. ISSN 1589-519X

Zsubrits, Attila (2022) Rajzelemzési módszerek az óvodáskorú gyerekek személyiségének megismeréséhez. University of Sopron, Sopron. ISBN 9789633344231

Zsubrits, Attila (2016) Az óvodához fűződő kapcsolat. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 163-172. ISBN 978-963-334-286-2

Zsubrits, Attila (2014) Az óvodáskorú gyerekek közeli kapcsolatai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 133-142. ISSN 1589-519X

Zsubrits, Attila (2017) A Study about Children's Connection with Their Kindergarten. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 157-167. ISSN 1589-519X

Závoti, Józsefné (2022) DIPLOMÁSOK EGZISZTENCIA TEREMTÉSE NYELVVIZSGA NÉLKÜL. In: A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron, pp. 71-80. ISBN 9789633344378; 9789633344385

Závoti, Józsefné (2022) A segítő pedagógia aspektusai. University of Sopron, Sopron. ISBN 9789633344378; 9789633344385

Á

Ádám, Fruzsina and Hegedűs, Roland (2019) Homogén és heterogén csoportok az óvodában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 115-128. ISSN 1589-519X

Ő

Őry, Eszter and Simonné Kajtár, Gabriella and Simon, István Ágoston (2019) Gyógytestnevelők motivációja a továbbképzések terén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 87-96. ISSN 1589-519X

This list was generated on Tue Aug 16 06:47:29 2022 UTC.