Works by discipline "humanities > educational sciences"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | V | Z | Á | Ő
Number of items at this level: 171.

A

Al-Hamad S and Kollár László E and Asim T and Mishra T (2016) Development of an Integrated Connectedness Model to Evaluate the Effectiveness of Teaching and Learning. In: Social Media: The Good, the Bad, and the Ugly. Axel Springer, Zürich, pp. 707-716. ISBN 978-3-319-45233-3

Asztalos Bence (2017) Audience Education, Concert Pedagogy – Hans Krása’s Children’s Opera: Brundibár. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 85-91. ISSN 1589-519X

Asztalos Bence (2019) „Lehrstück” a politikai-esztétikai neveléshez – Brecht/Eisler: Az intézkedés (Die Maßnahme). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 7-14. ISSN 1589-519X

Auer Eszter (2018) Béres Judit: „Azért olvasok, hogy éljek” : Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 159-161. ISSN 1589-519X

B

Babai Zsófia and Kovácsné Vinkovics Éva (2020) Erlebnisorientierter Zweitspracherwerb in der frühen Kindheit. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 131-140. ISSN 1589-519X

Bacsa-Bán Anetta (2019) „A tudás kortalan!” – Mindenki egyeteme Dunaújvárosban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 55-66. ISSN 1589-519X

Bagota Mónika and Szabóné Szitányi Judit (2018) Tanító szakos hallgatók matematikai ismereteinek szintfelmérése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 63-72. ISSN 1589-519X

Bajner Mária (2019) Teaching on the Run – Learning on the Go. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 7-20. ISSN 1589-519X

Baka József and Belovári Anita (2017) Tapasztalatok és lehetőségek: alkalmazhatóak-e a népfőiskolák történeti tapasztalatai a mai népfőiskolai működésben? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 7-24. ISSN 1589-519X

Balla Gergely (2019) A századforduló vizuális oktatásának párhuzamai a korabeli művészeti tendenciákkal. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 15-24. ISSN 1589-519X

Baloghné Bakk Adrienn (2018) Az óvodai mozgástevékenység, testnevelés elméletének néhány módszertani megvalósulása . In: Új kihívások és pedagógiai innovációk a szakképzésben és a felsőoktatásban. Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, Budapest, pp. 211-216. ISBN 9789634491484

Baloghné Bakk Adrienn (2018) “Exercise as the Human Body’s Conductor” or the Significance of Exercise in Early Childhood. SINO-US ENGLISH TEACHING, 18 (8). pp. 410-414. ISSN 1539-8072

Baloghné Bakk Adrienn and Ponty Erika (2017) Óvodáskori szájápolás - egy mikro kutatás tükrében. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 58 (1). pp. 15-20. ISSN 1786-2434

Bartal Orsolya (2019) Mobiltelefonok az oktatásban: szabályok, normák, értékek. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 129-136. ISSN 1589-519X

Bartal Orsolya (2019) The Role of the Teacher and the Blended-Learning Method. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 133-139. ISSN 1589-519X

Bencéné Fekete Andrea (2017) Langerné Buchwald Judit: Alternatív pedagógiai tanulmányok. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 325-327. ISSN 1589-519X

Benyák Anikó and Mazúrné Kiss Mariann (2017) Az iskolai teljesítményt megalapozó/befolyásoló készségek és képességek alakulása az óvodáskor végén, iskoláskor kezdetén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 7-16. ISSN 1589-519X

Bertalan Péter Tamás and Horváthné Petrás Viktória (2019) Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 161-176. ISSN 1589-519X

Bodnár Gabriella and Berezvai Szabolcs and Verasztó Zsolt and Szilágyi Brigitta (2016) Hatékony új módszerek alkalmazása a BME reguláris matematika oktatásában. OPUS ET EDUCATIO : MUNKA ÉS NEVELÉS, 3. (3.). pp. 241-263. ISSN 2064-9908

Boonying Varinthorn and Chatruprachewin Chalong (2017) Teacher Professional Learning Community (TPLCs) on Social Studies Toward 21 st Century Learning: A Case Study of Primary Schools in Sukhothai Province, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 9-20. ISSN 1589-519X

C

Csikósné Maczó Edit (2019) Online segítséggel a hallgatói lemorzsolódás ellen – A Dunaújvárosi Egyetem Avatar-programjának bemutatása. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 91-98. ISSN 1589-519X

Csikósné Maczó Edit (2019) A gamifikáció felsőoktatási alkalmazásának lehetőségei. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 23-32. ISSN 1589-519X

Csimáné Pozsegovics Beáta and Sáriné Csajka Edina (2017) Élménypedagógia a minőségi időskorért. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 69-82. ISSN 1589-519X

Czékmán Balázs and Fehér Péter (2017) A számítógéppel támogatott tanítás és tanulás története a közoktatásban Magyarországon (1983–2016). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 45-66. ISSN 1589-519X

D

Dani Magdolna and Baráth Kornél (2015) A Növényszervezettan tárgy tanítása kooperatív módszerek felhasználásával biológia tanár szakos hallgatók számára. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 275-292. ISBN 978-963-359-054-6

Deichlerné Könyves Ildikó and Bencéné Fekete Andrea (2017) A pedagógusok képzési motivációi és igényei. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 101-122. ISSN 1589-519X

Deákné Kecskés Mónika (2019) Becoming a Good Chamber Musician – a Kodály Approach. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 141-150. ISSN 1589-519X

Deákné Kecskés Mónika (2017) Ádám's Oeuvre in the Light of Our Days' Pedagogical Practice. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 93-98. ISSN 1589-519X

Doba László and Szántóné Tóth Hajnalka (2019) A környezetismeret tantárgy attitűdvizsgálata egy pilot mérés tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 79-90. ISSN 1589-519X

Dombi Józsefné Kemény Erzsébet (2017) Zenetörténeti ritkaságok a pedagógiai gyakorlatban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 83-92. ISSN 1589-519X

Dénes Dóra (2018) LMBT érzékenyítés cerebral paretikus gyermekek körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 57-62. ISSN 1589-519X

Dóra László (2019) Olvashatósági tesztek: elmélet és gyakorlat. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 21-34. ISSN 1589-519X

F

Farkas András (2014) A tanítóképzés és az IKT. In: A tanítóképzés múltja, jelene III. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 24-32. ISBN 978-963-334-178-0

Farkas András and Koós Ildikó (2015) Projektfolyamatok a tanítóképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 225-240. ISBN 978-963-359-054-6

Fekete Imre (2017) Learner Responsibility and Homework Quality in Secondary EFL Blending. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 221-242. ISSN 1589-519X

Frang Gizella (2014) Nyelvértés és nyelvhasználat – Kérdések és válaszok az óvodapedagógus-hallgatók nyelvhasználata alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 35-49. ISSN 1589-519X

Frank Tamás (2017) A munkahelyi diszkrimináció reprezentációja budapesti középiskolások körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 17-24. ISSN 1589-519X

Fábián Attila (2004) Learning Competences of Teachers in Higher Education in Hungary. In: International Conference on Networked e-learning for European Universities, 2003.11.23-2003.11.25, Granada.

Fürjné Nyeste Edit (2017) A 21. századi nevelés a tanulók nézeteinek tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 25-36. ISSN 1589-519X

Fűzfa Balázs (2015) Élményközpontú irodalomtanítás a harmadik évezredben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 89-113. ISBN 978-963-359-054-6

G

Gelencsérné Bakó Márta (2017) A szociális kompetencia fejlesztésének lehetőségei drámapedagógiai módszerekkel a (gyógy)pedagógiai munkában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 93-104. ISSN 1589-519X

Gyurácz József (2015) Ökológiai és madárvédelmi módszerek alkalmazása a környezetpedagógiában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 159-182. ISBN 978-963-359-054-6

Gáspárdy Tibor (2014) Ember és kép. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 85-93. ISSN 1589-519X

Gönye Zsuzsanna (2015) Szögfüggvények bevezetése a középiskolában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 139-158. ISBN 978-963-359-054-6

Gősi Zsuzsanna and Faragó Beatrix (2020) Kompetencia, sport, tanulás a sporttudományi képzésben résztvevő hallgatók nézőpontjából. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 2020 (1–2). pp. 23-31. ISSN 1589-519X

H

Hajdicsné Varga Katalin (2017) Egy kutatótanári program a pedagógus életpályamodellben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 67-84. ISSN 1589-519X

Halászné Szakács Éva (2017) Az iskolán kívüli oktatás és nevelés színterei és módszerei Múzeum-, zoo-, botanikus kerti és erdőpedagógia = Methods and Places of Out-Of-School Education. Education in Museums, Zoological Gardens, Botanical Gardens and Forests. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 95-119. ISBN 978-963-359-073-7

Hartl Éva (2020) Erdőpedagógiával az erdőtudatos környezeti nevelésért az óvodapedagógus képzésben. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2020. University of Sopron, Sopron, pp. 201-205.

Hartl Éva (2015) Erdővel, erdőgazdálkodással kapcsolatos ismeretek az óvodapedagógus-képzésben = Forest and Forest Management Topics in the Hungarian Kindergarten Teacher Training. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2015. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 133-137. ISBN 978-963-334-242-8

Hartl Éva and Babai Zsófia and Kovácsné Vinkovics Éva (2014) Módszertani kézikönyv az óvodai magyar-német kétnyelvű neveléshez. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron.

Hartl Éva and Babai Zsófia and Kovácsné Vinkovics Éva (2014) Nyelvi helyzettanulmány a MULTILING projekt Ágfalvi Óvodához kapcsolódó célcsoportjai körében. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron.

Hegedűsné Bem Andrea and Sebestyén Bianka and Pachner Orsolya (2019) A fizikai környezet hatása a bölcsődei csoportra. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 151-160. ISSN 1589-519X

Herpainé Lakó Judit and Bácsné Bába Éva and Nagy Zsuzsa and Müller Anetta (2018) Tantervi lehetőségek a tájékozódás és a turisztika oktatásában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 73-82. ISSN 1589-519X

Holecz Anita (2015) A pedagógusok pszichés fejlődését segítő képzési feladatok és lehetőségek a tanárképzés és továbbképzés rendszerében. In: Tanulmányok a pedagógusképzés 21. századi fejlesztéséhez. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 145-164. ISBN 978-963-359-049-2

Horváth Csaba Sándor and Lőrincz Ildikó and Varga Balázs (2014) Encountering painful pasts - a Hungarian case study. In: Encountering painful pasts - Rencontrer les passés douloureux. Research Centre for Social Studies : Education Research Reports (14). University of Helsinki, Helsinki, pp. 42-55. ISBN 978-952-10-9648-8

Horváth Katalin (2016) Genetikai ismeretek tanításának gyakorlati lehetőségei a Viszáki Tündérkertben. FÓKUSZ - VAJDASÁGI ISMERETTERJESZTŐ ÉS TUDOMÁNYNÉPSZERŰSÍTŐ ELEKTRONIKUS FOLYÓIRAT, 2016 (146). pp. 1-10.

Horváth Zsuzsanna (2018) Training for self-employment and active citizenship to achieve life satisfaction. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 77-84. ISSN 1589-519X

Horváthné Kállay Zsófia (2017) A konduktív nevelés a mozgássérültek pedagógiai rehabilitációjának szolgálatában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 105-114. ISSN 1589-519X

I

Illés Andrea Zsuzsanna and Albert Gábor (2020) Kegyvesztett pedológusok. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 47-54. ISSN 1589-519X

J

Jantnerné Oláh Ilona (2017) Erdőpedagógiai és természetpedagógiai módszerek alkalmazása óvoda udvarán kialakított környezeti nevelési tanösvényen = Applying Forest and Nature Pedagogy Methods on Nature Educational Trail in the Courtyard of a Kindergarten. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 121-132. ISBN 978-963-359-073-7

Jaskóné Gácsi Mária (2019) The Versatility of Drama-Based Pedagogy and Teacher Training. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 107-114. ISSN 1589-519X

Jelenszkyné Fábián Ildikó (2019) Partnerintézmények, együttműködési formák, jó gyakorlatok a Pécsi Tudományegyetem tanárképzésében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 111-120. ISSN 1589-519X

Juhász Valéria and Radics Márta (2020) Játékok az iskolában – Anyanyelvi készséget, nyelvi tudatosságot és egyéb, nem kognitív képességet/készséget fejlesztő társasjátékok alkalmazása tanórán. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18. (1–2.). pp. 181-194. ISSN 1589-519X

Juhász Veronika (2018) Hagyományőrzés pedagógiája Győrújbaráton. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 83-90. ISSN 1589-519X

Jánk István (2019) Arany János balladáinak alkalmazási lehetőségei magyarórán: a szövegértéstől a nyelvi változatosság tanításáig. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 161-182. ISSN 1589-519X

Járeb Ottmár (2019) A kognitív terhelés csökkentése generatív erőforrásokat felszabadító módszerekkel kontakt osztálytermi környezetben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 99-110. ISSN 1589-519X

Józsa Gabriella (2020) Lemorzsolódási kockázat és jelentkezés a felsőoktatásba. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 55-66. ISSN 1589-519X

K

Kanjanasiri Chanettree (2017) The Development of English Reading Exercises in Thematic English (E20202) for Grade 9 Students of Princess Chulabhorn’s College Phitsanulok, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 21-34. ISSN 1589-519X

Kanjanasiri Wiraekha (2017) The Knowledge Transfer on Morphology and the Usefulness of Red Guava Tree “Pharankrang” to Samokae Community, Maung District, Phitsanulok Province. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 35-42. ISSN 1589-519X

Karap Zsuzsanna (2017) The Possible Benefits of Using Comic Books in Foreign Language Education: A Classroom Study. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 243-260. ISSN 1589-519X

Karácsony Ilona (2018) Egészségről az iskolában - felvilágosítástól a fejlesztésig. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 107-116. ISSN 1589-519X

Karácsony Ilona (2019) Iskola és egészségügy összekapcsolódása, az iskola és az egészségügy feladatai az egészséges életmódra nevelésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 121-132. ISSN 1589-519X

Katona György (2017) A kisgyermeknevelés jelentősége és társadalmi hatása. In: A humán tőke szerepe a gazdaságban. Heller Farkas könyvek (3). Pázmány Press, Budapest, pp. 37-53. ISBN 9789633082942

Kispálné Horváth Mária (2018) Felnőttkori tanulás és mentális jóllét. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 117-124. ISSN 1589-519X

Kispálné Horváth Mária (2015) A felnőttképzés hatékony módszertana a tanulói elvárások tükrében. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 39-50. ISBN 978-963-359-054-6

Kispálné Horváth Mária and Mátrai Zsuzsa (2016) Adult Learning and Comfort Feeling. ANDRAGOSKE STUDIJE : CASOPIS ZA PROUCAVANJE OBRAZOVANJA I UCENJA ODRASLIH, 2016 (1). pp. 90-108. ISSN 0354-5415

Kiss Andrea Tünde (2019) A környezeti nevelésben rejlő lehetőségek = Possibilities within Environmental Education. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly Tiszteletére 2019. University of Sopron, Sopron, pp. 131-134.

Kiss Zoltán and Szabó Eszter (2017) A testi nevelés múltja és jelene a tanítóképzésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 63-68. ISSN 1589-519X

Kissné Zsámboki Réka (2016) Evolvement of the Freinet-pedagogy in the Hungarian kindergarten in the period 1985-1996 – with special regard to the activity of the Freinet-research group in Sopron. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 61-77. ISBN 978-963-334-286-2

Kissné Zsámboki Réka (2017) Experience Worlds of Becoming a Freinet-pedagogue in Hungarian Kindergartens at the Beginning of the 1990ies. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 117-130. ISSN 1589-519X

Kissné Zsámboki Réka (2020) A kisgyermekkori matematikai kompetenciákról alkotott nézetek változása. GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 8 (1). pp. 75-82. ISSN 2063-9945

Kissné Zsámboki Réka (2014) A relatív előny vizsgálata egy Freinet-szellemű óvodapedagógiai innováció kibontakozásában és adaptációjában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 43-56. ISSN 1589-519X

Kissné Zsámboki Réka and Farnady-Landerl Viktória (2018) Neuropedagógiai innovációs lehetőségek a neveléstudományi kutatások-ban az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazásával. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 21-36. ISSN 1589-519X

Kissné Zsámboki Réka and Patyi Gábor (2018) Angyalkertek egykor és ma – Az óvodapedagógus hallgatók metaforáiban megjelenő óvodakép pedagógiatörténeti vonatkozásai és jelenkori sajátosságai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 17-28. ISSN 1589-519X

Kitzinger Arianna (2017) Changing Lives, Changing Languages. Multidisciplinary Journal of School Education, 12 (2). pp. 161-179. ISSN 2543-7585

Kitzinger Arianna (2016) Language Educational Observations in a Multicultural Kindergarten. GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 4 (1). pp. 39-54.

Kitzinger Arianna (2014) Multilingvális és multikulturális kihívások egy magyar óvodában. In: A korai idegen nyelvi fejlesztés elmélete és gyakorlata. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 164-178. ISBN 978-963-284-580-7

Kitzinger Arianna (2018) Social Aspects of Multilingual and Multicultural Education in a Hungarian Model. STUDIA PAEDAGOGICA IGNATIANA, 21 (3). pp. 67-83. ISSN 2450-5366

Klein Ágnes (2019) Nyelvtanulási módszerek és technikák speciális nevelési igényű gyerekek számára. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 115-124. ISSN 1589-519X

Kodácsi Boglárka (2017) Olvasmányellenőrzés napjainkban – Az IKON-módszer. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 261-274. ISSN 1589-519X

Kollarics Tímea (2019) Environmental Pedagogical Aspects of Nature Experience Trails – an International Comparative Study. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 171-179. ISSN 1589-519X

Kollarics Tímea (2020) A tanösvényektől az élményösvényekig – történeti áttekintés a tanösvények fejlődéséről. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 77-86. ISSN 1589-519X

Koloszár László (2019) Talentum in Scientia. University of Sopron, Sopron. ISBN 9789633343326

Koloszár László and Tóth Zsolt (2020) E–Learning in Hungarian Higher Education: Experience at University of Sopron. In: Teaching Methods for Economics and Business Sciences. University of Maribor Press; University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Maribor, pp. 153-165. ISBN 9789612863562

Kopházi-Molnár Erzsébet and Csarni Éva (2019) Tankönyvválasztási szempontok a Playway to English nyelvkönyv elemzése kapcsán. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 35-54. ISSN 1589-519X

Kopházi-Molnár Erzsébet and Tarai Zoltán (2017) Piroska MEGA farkas esete nagyival. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 135-158. ISSN 1589-519X

Kovács Anett Jolán (2018) A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014-2016 között. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 37-46. ISSN 1589-519X

Kovács Judit and Trentinné Benkő Éva (2017) Training and Practice. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 99-106. ISSN 1589-519X

Kovács Veronika (2017) Gráfok modern bevezetése a középiskolában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 275-294. ISSN 1589-519X

Kovátsné Németh Mária (2017) „A természetszeretetre nevelés nemzeti érdek” = Education Targeting Nature is a National Interest. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 49-58. ISBN 978-963-359-073-7

Koós Ildikó (2017) A nyelvjárási regiszter használatával összefüggésbe hozható helyesírási hibák elemzése nyugat-dunántúli általános iskolások írásmunkái alapján. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 115-124. ISSN 1589-519X

Krzyk Adam Z (2017) The Approach to English Language Teaching in the Polish Education System. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 43-54. ISSN 1589-519X

Kuslicsné Kloiber Alexandra (2020) Hiányzó láncszemek – nemzeti emlékezethelyek az irodalomban, az oktatásban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 67-76. ISSN 1589-519X

Kátainé Lusztig Ilona Klára (2019) Recreational Activities in Foster Families in Bács-Kiskun County between 2011–2014. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (1). pp. 163-170. ISSN 1589-519X

Kónya György (2019) Az Ökoiskola hatása a középiskolások környezeti attitűdjére. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 125-134. ISSN 1589-519X

Kónya György (2018) Környezeti attitűdöt befolyásoló hatástényezők. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 115-126. ISSN 1589-519X

L

Langerné Buchwald Judit (2019) Nyelvtanárképzés Ausztriában és Magyarországon. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 135-148. ISSN 1589-519X

Langerné Buchwald Judit (2017) Pendelwanderung zwecks Sprachenlernens an der österreich-ungarischen Grenze oder die neue Art und Weise auf dem Weg zur Zweisprachigkeit in der westungarischen Grenzregion. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 107-116. ISSN 1589-519X

Ledniczki Kinga Melinda (2017) Tanulási szokásvizsgálat egy városi általános iskolában. Tanulás tanítása alsó tagozaton szülők bevonásával. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 295-312. ISSN 1589-519X

Lenner Tibor and Balogh András (2015) A regionális földrajz egyetemi oktatásával kapcsolatos dilemmák a pedagógusképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 293-303. ISBN 978-963-359-054-6

Lőrincz Ildikó (2003) L’évaluation d’une expérimentation d’éveil aux langues en Hongrie. In: V. Dunaújvárosi Nemzetközi Nyelvvizsgáztatási és Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia. Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia Füzetei . Dunaújvárosi Főiskola, Dunaújváros, pp. 55-62. ISBN 963-00-4800-0

M

Mak Veronika and Szécsi Tünde and Varga László (2018) Overview of EEG Research in Early Childhood Education: An International Perspective. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 37-44. ISSN 1589-519X

Makkos Anikó and Fehér Ágota and Benyák Anikó (2020) Consultancy skills in the light of emotional intelligence and communicationskills of students specialised in human resources consultancy. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 101-112. ISSN 1589-519X

Mesterházy Helga (2019) Vadászati és vadgazdálkodási ismeretek pedagógushallgatók körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 183-194. ISSN 1589-519X

Mesterházy Helga (2020) Vadászati és vadgazdálkodási szemléletformálás családok és gyermekek körében. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2020. University of Sopron, Sopron, pp. 195-199.

Misechko Olga (2017) Teaching Foreign Languages to Young Learners in Ukraine: Pages of History. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 55-74. ISSN 1589-519X

Molnár Béla (2018) A gyakorlati képzés állapota és jellemzői a tanítóképző intézetekben a múlt század közepén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 7-16. ISSN 1589-519X

Molnár Csilla (2018) A gyermekkor reprezentációi az európai kultúrában. In: Gyermekek kisebbségben. FutuReg Polgári Társulás, Somorja, pp. 25-32. ISBN 9788057001928

Molnár Csilla (2018) A meggyőző beszéd a retorikában és a mesében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 17-24. ISSN 1589-519X

Molnár Katalin (2019) Kompetencia alapú természetbeni tanulás, változatos tanulás-szervezés pedagógusjelölteknek = Competence-Based Learning in Natural Environment, Diversified Organization of Learning for Teacher Trainees. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly Tiszteletére 2019. University of Sopron, Sopron, pp. 93-102.

Molnár Katalin (2015) Környezeti nevelés – környezettudatos magatartásformálás = Environmental Education – Developing Environmentally Responsible Behaviour. In: Tanulmánykötet MÉSZÁROS KÁROLY tiszteletére 2015. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 125-131. ISBN 978-963-334-242-8

Molnár Katalin and Hartl Éva (2017) Természetkapcsolat a norvég környezeti nevelésben = Relationship to Nature in the Norwegian Environmental Education. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2017. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 77-88. ISBN 978-963-359-073-7

Moravecz Marianna (2019) Tanulmányi eredményesség az iskolán kívüli sportfoglalkozások függvényében (2016-os OKM adatok alapjá. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 77-86. ISSN 1589-519X

Márques Ibañez Ana (2017) Kamishibai: An intangible cultural heritage of Japanese culture and its application in Infant Education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 25-44. ISSN 1589-519X

N

Nagy György (2018) Digitális kihívások a környezetismeret oktatása terén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 73-80. ISSN 1589-519X

Nagy Zsuzsa and Müller Anetta and Bácsné Bába Éva and Bíró Melinda and Pusztai Gabriella (2017) A differenciálás mérése a testnevelésben az atlétika tanítási egység alatt. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 147-162. ISSN 1589-519X

Nemes József (2015) Technika, életvitel és gyakorlat szakos hallgatók tanárképzésében irodalmi művek és művészi ábrázolások alkalmazásának lehetősége. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 321-339. ISBN 978-963-359-054-6

Nmarné Kendöl Jutka (2019) Hallgatói környezettudatosság környezetvédelmi témakörökben fiatal felnőtt korban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 195-210. ISSN 1589-519X

Nmarné Kendöl Jutka (2018) A hagyományok tisztelete, a népi szokások természettudományos vonatkozása az erdőpedagógiában = Respecting Traditions, Folk Traditions with reference to Natural History in Forest Pedagogy. In: Tanulmánykötet Mészáros Károly tiszteletére 2018. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 73-76. ISBN 978-963-334-197-1

Noel Andrea M and Lord Kathleen M and Varga László (2019) Supporting Second Language Vocabulary: A Scenario From Hungarian Preschools. KAPPA DELTA PI RECORD, 55 (1). pp. 24-29. ISSN 0022-8958

Németh Dóra Katalin (2020) A Soproni Óvóképző Intézet gyakorlati oktatása a 70-es évek elején. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1–2). pp. 173-180. ISSN 1589-519X

Németh László and Béres Csilla (2015) Korszerű mérési módszerek a környezettan oktatásában. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 305-320. ISBN 978-963-359-054-6

Némethné Tóth Ágnes (2015) A pedagógia adósságai a harmadik évezred elején. In: Tanulmányok a pedagógusképzés 21. századi fejlesztéséhez. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 47-60. ISBN 978-963-359-049-2

Némethné Tóth Ágnes and Simon Katalin (2017) Inkluzív teória integratív gyakorlatban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (4). pp. 135-146. ISSN 1589-519X

P

Patocskai Mária and Győrfi Tamás (2018) A fenntarthatóságra nevelés egyik lehetősége: az egyszerűsített karbonlábnyom-számítás. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 89-100. ISSN 1589-519X

Perjés István (2018) Az önazonosság mint a pedagógiai kapcsolat próbája. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 29-38. ISSN 1589-519X

Poór Zoltán Ferenc (2017) Egy interdiszciplinaritásra törekvő, alkalmazott pedagógiai kutatásokkal és fejlesztésekkel foglalkozó hallgatói és oktatói közösség győri seregszemléjének értékelése. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 217-220. ISSN 1589-519X

Pásztor Enikő Judit (2019) 60 éves a német nemzetiségi óvodapedagógus-képzés Sopronban. In: A tanítóképzés múltja, jelene IV. – A tanárképzés múltja, jelene I. Savaria University Press, Szombathely, pp. 27-41. ISBN 9786155753220

Pásztor Enikő Judit (2019) Nemzeti nevelés az óvodákban a megváltozott Óvodai Nevelés Országos Alapprogramja szellemében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 211-220. ISSN 1589-519X

Pásztor Enikő Judit (2015) Továbbélő utópiák. PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE, 1. (3.). pp. 46-49. ISSN 2415-9093

Pásztor Enikő Judit (2018) A német nemzetiségi óvodapedagógus professzió új kihívásai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 149-158. ISSN 1589-519X

R

Riga Vassiliki (2017) Physical Education in Greek Early Years’ Curriculum: Current Approaches and Prospects. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 75-84. ISSN 1589-519X

Révész József (2017) Märchen und Musik. Ein mögliches Modell für Kindergartenkonzertpädagogik. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 139-148. ISSN 1589-519X

S

Scheidné Nagy Tóth Erika and Hegedűs Mária (2015) Informatikai eszközök és tanulási módszerek alkalmazása középiskolások és felnőtt tanulók körében. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 51-74. ISBN 978-963-359-054-6

Sebestyén Krisztina (2019) Kon-Takt és Schritte International: egy nyelv, két szemlélet. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 149-160. ISSN 1589-519X

Simon István Ágoston and Simonné Kajtár Gabriella (2018) A gyógytestnevelés jelentősége a szekunder rehabilitáció és egészségfejlesztés folyamatában – A megújulás szükségessége és irányai (Significance, reorientation, need for renewal of adapted physical education in the secondary rehabilitation and health development process). EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 59 (1). pp. 37-44. ISSN 1786-2434

Simon Katalin (2018) Tanulási módszerek – a Google-találatok függvényében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 39-48. ISSN 1589-519X

Skribanek Anna and Schmidthoffer Ildikó (2015) Biológia szakos pedagógusjelöltek gyakorlati oktatása kísérleti projekt alkalmazásával. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 261-274. ISBN 978-963-359-054-6

Szabó Zsófia (2019) A Bauhaus színpadi műhelye. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 107-114. ISSN 1589-519X

Szládovics Bálint (2019) „Ez a mi munkánk…” – A pedagógus ideális célja a magyar köznevelésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 221-230. ISSN 1589-519X

Szákovicsné Bérczy Dóra Judit and Lakotár Katalin (2015) A TEREPI OKTATÁS FONTOSSÁGA ÉS ALKALMAZÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI A FENNTARTHATÓSÁG PEDAGÓGIÁJÁBAN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ÉRZÉKENY TERMÉSZETI TERÜLETEKRE = THE IMPORTANCE OF OPEN AIR TEACHING AND THE POSSIBILITIES OF ADOPTIONS IN SUSTAINAIBILITY TEACHING, ESPECIALLY IN SENSITIVE NATURAL AREAS. KARST DEVELOPMENT / KARSZTFEJLŐDÉS, 20. pp. 347-358. ISSN 1585-5473

Szántóné Tóth Hajnalka (2017) Orsós Anna: A romológia alapjai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 328-332. ISSN 1589-519X

Szécsi Tünde and Varga László and Mak Veronika (2018) Current Trends, Dilemmas and Future Directions in Neuropedagogy in the Field of Early Childhood. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 51-58. ISSN 1589-519X

Szélesné Ferencz Edit and Hornyák Andrea (2018) Tanulható-e a boldogság? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). ISSN 1589-519X

Sántha Kálmán (2017) Számítógéppel támogatott kvalitatív adatelemzés a hazai neveléstudományi PhD-képzésben. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (1-2). pp. 159-173. ISSN 1589-519X

Sántha-Malomsoki Ágnes (2019) A kétnyelvű nyelvi valóság komplex megismerésének útjai (Tódor Erika Mária: Hétköznapi kétnyelvűség : nyelvhasználat, iskolai nyelvi tájkép és nyelvi én a romániai magyar iskolákban). KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 231-234. ISSN 1589-519X

Sáriné Csajka Edina and Csimáné Pozsegovics Beáta (2019) A szociális kompetenciák fejlesztési lehetőségei az élménypedagógia módszerével hátrányos helyzetű gyermekek körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 67-78. ISSN 1589-519X

V

Varga László (2014) Innováció a spanyol felnőttoktatásban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 121-131. ISSN 1589-519X

Varga László (2015) International Research: 2013-2015. In: Early Childhood Education : International Research Report. NYME Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron, pp. 7-8. ISBN 978-963-359-046-1

Varga László (2014) Kisgyermek-nevelési szimpózium Sopronban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2). pp. 141-144. ISSN 1589-519X

Varga László (2014) Kisgyermeknevelés Thaiföldön. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (1-2.). pp. 131-140. ISSN 1589-519X

Varga László (2017) New Dimensions in the Interpretation of Early Childhood. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 149-156. ISSN 1589-519X

Varga László (2015) Új tudomány születőben: kisgyermekkori neuropedagógia. In: I. Nemzetközi Kisgyermeknevelési Konferencia. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár, pp. 151-161. ISBN 978-963-9821-95-8

Varga László and Szécsi Tünde (2018) Neuropedagogy in Early Childhood in Hungary: Foundations and Micro-investigation. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (3). pp. 67-74. ISSN 1589-519X

Varga Szabolcs (2016) A logoterápia eszköz- és módszertárának alkalmazási lehetőségei a szupervízióban II. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 14 (1-2). pp. 239-252. ISSN 1589-519X

Z

Zentai Zoltán (2015) Földtani ismeretek iskolán kívüli tanításának tapasztalatai a közoktatásban és a tanárképzésben. In: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon. Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ, Szombathely, pp. 213-224. ISBN 978-963-359-054-6

Zsubrits Attila (2016) Az óvodához fűződő kapcsolat. In: Humántudományok - innováció - diverzitás. Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 163-172. ISBN 978-963-334-286-2

Zsubrits Attila (2014) Az óvodáskorú gyerekek közeli kapcsolatai. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 12 (3-4). pp. 133-142. ISSN 1589-519X

Zsubrits Attila (2017) A Study about Children's Connection with Their Kindergarten. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 157-167. ISSN 1589-519X

Á

Ádám Fruzsina and Hegedűs Roland (2019) Homogén és heterogén csoportok az óvodában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 115-128. ISSN 1589-519X

Ő

Őry Eszter and Simonné Kajtár Gabriella and Simon István Ágoston (2019) Gyógytestnevelők motivációja a továbbképzések terén. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 87-96. ISSN 1589-519X

This list was generated on 2020. augusztus 12. 05:20:38 CEST.